Ik heb net een douche gepakt dus ik zal wel lekker smaken. Iig beter dan ervoor.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Bij deze TT moet ik toch hieraan denken
[ afbeelding ]
Je bloed is van beroerde kwaliteit?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:28 schreef Nattekat het volgende:
De hele zomer geen last van die bloedzuigers, maar nu valt het ene na het andere dodelijke slachtoffer in mijn slaapkamer. Gaat lekker.
Dat sowieso, ik ben gewoon niet meer zo aantrekkelijk voor muggen tegenwoordigquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bloed is van beroerde kwaliteit?
Geen zoet poesje?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ben gewoon niet meer zo aantrekkelijk voor muggen tegenwoordig
Maar ik wil ze nog steeds niet in mijn kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Voor wie wel?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ben gewoon niet meer zo aantrekkelijk voor muggen tegenwoordig
Maar ik wil ze nog steeds niet in mijn kamer.
Nee badeendjes hebben vaak last van andere problemenquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor wie wel?![]()
Ik heb eigenlijk nooit last van muggen.
Die ga je hier niet zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee badeendjes hebben vaak last van andere problemen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ga je hier niet zeggen.
Morguh Raf, hoe is het nu?quote:
Heb je wat aan je dag als je vroeg opstaatquote:Op maandag 29 augustus 2022 06:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vroeg
Maar wel goed verder. En daar?
Hey kerel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vroeg
Maar wel goed verder. En daar?
Hey SBEquote:
Nope.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wat aan je dag als je vroeg opstaat![]()
Ben je al weer thuis.
Olaquote:
Oeps, dat duurt wel lang, heb je enig idee hoelang je nog moet blijven. Maar het belangrijkste is voel je je al wat beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |