Broer zwaar terechte klacht, sowiezo Evertonquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:40 schreef jigggy het volgende:
Wtf is deze
Waarom zie ik de laatste tijd steeds meer mensen met voetbalshirts op festivals , zag laatst een groep jongens met allemaal een Everton shirt aan
Als je ff n rondje door de super gaat of naar de gym of het stadion kan dat ,maar je gaat toch niet met een sportshirt naar een festival
soberso didquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:42 schreef Näsenbar het volgende:
Beter gewoon in Gucci shirt gaan toch!
Volledig eens met jou compagnonquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
Broer zwaar terechte klacht, sowiezo Everton
Draag we we speak mijn Nottingham forest shirt in de basic fit, moet kunnenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:57 schreef Cockwhale het volgende:
Sowieso voetbalshirts, waar je ze ook draagt...
Ohja die doorgesnoven harrie met z’n psg shirtquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:58 schreef Raw85 het volgende:
Is een beetje overgewaaid vanuit het VK, met name Glastonbury
Ik heb expres jou niet genoemd in de OP mister man city omdat ik weet waarom je m aan hadquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef Solotovski het volgende:
Dan beter je daily paper shirtje aan die iedereen en zijn moeder draagt
Het nieuwste uitshirt van Ajax is gemaakt in samenwerking met Daily Paper toevallig. Dus het gaat waarschijnlijk dubbel zo erg worden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef Solotovski het volgende:
Dan beter je daily paper shirtje aan die iedereen en zijn moeder draagt
Tepels doorschijnend?quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
ik loop altijd in super tighte witte t-shirt met sicke v nek
de wijven drijven weg als ze me zien
Haten op Alex from Glastoquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ohja die doorgesnoven harrie met z’n psg shirt
Wel mooi shirt als je dan toch een voetbal shirt aan doet
Hier verder @capuchon_jongen , puur om te voorkomen dat je dit topic dichtrost. ;')quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of mensen met voetbalshirts op een festival
Dat vind ik nog 10x erger
Waarom hebben die gasten altijd van die spastische vingers?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |