Martin post het ook op zijn insta. Ik mag hopen dat beide een boete krijgen..quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het, kan het ook niet zijn dat ze haar mondje voorbij heeft gesproken en op deze manier de mensen op een ander spoor wil zetten?
Of ze houden ons voor de gekquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Martin post het ook op zijn insta. Ik mag hopen dat beide een boete krijgen..
Ze zegt dat ze het denkt omdat iets niet uitgezonden is. Ze loopt net zo hard te speculeren als wie dan ook maar het levert haar wel weer de nodige hits op.quote:
Of ze weet iets wat wij niet weten ,er zijn wel meer dingen niet uitgezonden.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het denkt omdat iets niet uitgezonden is. Ze loopt net zo hard te speculeren als wie dan ook maar het levert haar wel weer de nodige hits op.
Zoals het bij d'r keel grijpen van JW zeker.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze weet iets wat wij niet weten ,er zijn wel meer dingen niet uitgezonden.
Dan moet je zeggen wat. Hier kan niemand iets mee.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze weet iets wat wij niet weten ,er zijn wel meer dingen niet uitgezonden.
Exactquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen wat. Hier kan niemand iets mee.
Zou ze wel niet mogen, denk dat ze al een stapje te ver is gegaanquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen wat. Hier kan niemand iets mee.
Dit is wel heel veel lucht zonder onderbouwing. En Mexx is niet bepaald de meest betrouwbare bron. Ze is labiel, manipulatief en aandachtzoekend. Alles wat zij zegt heeft geen enkele waarde.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Juicekanaal Realityfbi deelt het antwoord van Mexx en het maakt een hoop los bij volgers. Velen denken dat Mexx het over Isaac heeft. ,,Gaat mogelijk over Isaac? Er zijn ook fans die denken dat hij bij de regie hoort en vanuit de regie sturend bezig is”, schrijft een volger. En een ander: ,,Ja Isaac, veel mensen op de Instagram pagina van Een Jaar Van Je Leven zeggen dat hij bij Talpa werkt en dat dit al vaak genoeg is voorbijgekomen op de streams.”
https://www.ditjesendatje(...)winnaar-is-al-bekend
Ze blijft de aandacht zioeken. Ben benieuwd of er nog meer naar buiten komtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit is wel heel veel lucht zonder onderbouwing. En Mexx is niet bepaald de meest betrouwbare bron. Ze is labiel, manipulatief en aandachtzoekend, dus alles wat zij zegt heeft weinig waarde.
Wie is Andrea?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijft de aandacht zioeken. Ben benieuwd of er van Andrea noot iets naar buiten komt
Niemand maakte mijn mobiel er van had het al aangepast alleen was jij vlotter.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand maakte mijn mobiel er van had het al aangepast alleen was jij vlotter.
Je hebt hiermee de perfecte omschrijving van Mexx gegevenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit is wel heel veel lucht zonder onderbouwing. En Mexx is niet bepaald de meest betrouwbare bron. Ze is labiel, manipulatief en aandachtzoekend. Alles wat zij zegt heeft geen enkele waarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |