Werkgevers mogen niet naar je prive situatie vragen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:50 schreef Pensioengenieter het volgende:
[..]
Hier gaat het al fout want als ik daar achter kom in de proeftijd vlieg je er uit bij mij, sorry wil wel meedenken met iemand maar als je dingen verzwijgt en later met problemen op de proppen komt ja dan…
Ik werk nu op Schiphol.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Hoe voorzie je nu in je onderhoud dan?
[..]
Dat is dan nieuw; volgens mij had je ook geen recht op WW als je voltijds studeert. Je bent dan namelijk niet beschikbaar voor werk.
Het spreekt mij wel aan om lucht stewardess te worden of fiscus. Zit daarom erg te twijfelen naar de universiteit te gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:32 schreef Irri-tante het volgende:
Je studeert social work en je kan geen baan vinden? Hoeveelste jaar zit je in? Wat is je de droombaan?
Banen liggen nog net niet voor het oprapen in bepaalde sectoren van het social work werkveld, maar het scheelt niet veel. Men is blij met elke sollicitant.
CV inleveren met alleen 1 of 2 banen erop leek mij ook fijn omdat je dan opnieuw begint. Baantjes als macdonalds en een restaurant kunnen dan wel weg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:16 schreef miro86 het volgende:
[..]
Volgens mij was een uitzondering - als je werkt en studeert en je raakt je bijbaan kwijt kon je WW krijgen voor de uren van je bijbaan, maar je moest goed kunnen aantonen dat je beide tegelijk deed.
Maar OT, ik denk niet dat TS hoge eisen kan stellen voor de banen waarvoor zij solliciteert - ze heeft een erg lange eisenpakket. Daarnaast handelt ze niet zo slim (foto van een 16 jarige sturen bij een CV van iemand van 26). Een leeg CV inleveren is alweer zo'n raar hersenkronkel.
Ik vind het knap en ziek tegelijkertijd hoe je het volhoudt, maar geniet tegelijkertijd ook wel van hoe je dit soort posts weet te componerenquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het spreekt mij wel aan om lucht stewardess te worden of fiscus. Zit daarom erg te twijfelen naar de universiteit te gaan.
Daarnaast is het hbo zo makkelijkdat ik eigenlijk weinig geleerd heb.
Enigste waar ik tegenaan loop is de Nederlandse taal. Op de universiteit moet je een instap toets 4f maken.
Je wilt fiscus worden? Ja dat wil ik ook wel, stroomt het geld dagelijks met bakken binnenquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het spreekt mij wel aan om lucht stewardess te worden of fiscus. Zit daarom erg te twijfelen naar de universiteit te gaan.
Daarnaast is het hbo zo makkelijkdat ik eigenlijk weinig geleerd heb.
Enigste waar ik tegenaan loop is de Nederlandse taal. Op de universiteit moet je een instap toets 4f maken.
Moet je goed kunnen rekenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |