Ik heb wel een nieuwe baan gevonden, maar ik zoek toch iets met hetzelfde salaris zonder onregelmatig te hoeven werken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:58 schreef Waldorf22 het volgende:
Ik denk dat als het je in deze tijden niet lukt een baan te vinden je het beter helemaal kunt opgeven.
Was er iets raars op die foto zoals een tattoo in je gezicht of hals?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:56 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb veel ervaring opgedaan in de horeca, luchtvaart en overheid. Toch krijg ik voor de meest simpele baantjes een afwijzing.
Vorig jaar vroeg een bedrijf mij een foto op te sturen van mijzelf en vijf minuten daarna kreeg ik een afwijzing.
Nee gewoon een pasfoto.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:00 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Was er iets raars op die foto zoals een tattoo in je gezicht of hals?
Als jij ervaring hebt als kofferduwer en je solliciteert als management assistente is een afwijzing ook logisch
wat vind jij een simpel baantje?
Ik heb een mbo diploma en ik studeer dit jaar af voor mijn hbo bachelor. Ik zit er aan te denken dan maar nog door te studeren, aangezien passend werk vinden niet luktquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:08 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat zijn je papieren kwalificaties dan om meer dan een simpel baantje te kunnen doen?
Dat is de eerste schifting die HR maakt. Geen HBO +10 jaar werkervaring in de branche? Jammer joh.
Precies ik heb geen zin in een hele verantwoordelijke baan maar het salaris moet wel passend zijn. Voor 11 euro per uur kan ik net zo goed de bijstand in.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:09 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik ervaar hetzelfde en heb een berg ervaring maar wil het de laatste etappe iets rustiger aandoen zonder al teveel verantwoordelijk meer. Niks nada Noppes.
Respectquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:28 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb een mbo diploma en ik studeer dit jaar af voor mijn hbo bachelor. Ik zit er aan te denken dan maar nog door te studeren, aangezien passend werk vinden niet lukt
Ja maar jij begint net, ik ben over 11 jaar klaar waarom denk je dat de situatie over een paar jaar beter zou zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Precies ik heb geen zin in een hele verantwoordelijke baan maar het salaris moet wel passend zijn. Voor 11 euro per uur kan ik net zo goed de bijstand in.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Precies ik heb geen zin in een hele verantwoordelijke baan maar het salaris moet wel passend zijn. Voor 11 euro per uur kan ik net zo goed de bijstand in.
Dat klopt wel redelijk hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:59 schreef Treinhoer het volgende:
Als je denkt 11 euro per uur te vangen als caissière bij de Appie, dan heb je het niet helemaal begrepen
11 euro en nog wat cent is het minimum loonquote:
maar wel tegen hetzelfde salaris zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:09 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik ervaar hetzelfde en heb een berg ervaring maar wil het de laatste etappe iets rustiger aandoen zonder al teveel verantwoordelijk meer. Niks nada Noppes.
Nee, 10,14 is het wettelijk minimumloon bij een 40-urige werkweek. Maar een caissière begint, mist geen jeugdloon tussen de 11 en 12 euro.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
11 euro en nog wat cent is het minimum loon
bruto
De meeste mensen hebben op deze leeftijd al een succesvolle functie lijkt het. Misschien met een diploma fiscaal recht, maak ik meer kans op de arbeidsmarkt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:35 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ja maar jij begint net, ik ben over 11 jaar klaar waarom denk je dat de situatie over een paar jaar beter zou zijn?
ik zou gewoon eens in het echte leven om mij heen kijken en niks geloven wat iemand op internet schrijft.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:22 schreef britneycheers het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben op deze leeftijd al een succesvolle functie lijkt het. Misschien met een diploma fiscaal recht, maak ik meer kans op de arbeidsmarkt.
Ik had een foto van 10 jaar terug opgestuurdquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:41 schreef Molo het volgende:
Benieuwd naar die foto en hoe je je CV hebt opgesteld
Als ik op tv kijk lijkt iedereen een succesvol management functie of eigen bedrijf te hebben ( zonder een studie te hebben gedaan).quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik zou gewoon eens in het echte leven om mij heen kijken en niks geloven wat iemand op internet schrijft.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:56 schreef britneycheers het volgende:
Vorig jaar vroeg een bedrijf mij een foto op te sturen van mijzelf en vijf minuten daarna kreeg ik een afwijzing.
ja dat zie ik ook om mij heen. In iedere film en serie heeft iedereen gestudeerd en is rijk en gaan ze iedere avond naar het cafe.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:27 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als ik op tv kijk lijkt iedereen een succesvol management functie of eigen bedrijf te hebben ( zonder een studie te hebben gedaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |