SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- We hebben hier last van langdurige droogte en een oudere man in mijn straat besproeit elke dag zijn tuin + gras. Hij had onlangs een reactie gekregen dat we zuiniger moeten zijn met water en hij dus ook. Die vent zo van 'Kom, ga maar naar huis. Het is mijn tuin en mijn water!'
- Ikzelf heb ook zoiets meegemaakt. Mijn zoon speelt op straat. Komt zo'n oud wijf aangereden met haar blikken doos, maar dan in de tegenovergestelde richting.
Gaat ze mij aanvallen over het feit dat het wel heel gevaarlijk is als mijn kind op straat speelt. Ik zei toen ook ff van 'Kijk naar je borden... Dan had je geweten dat jij dik in de fout bent aangezien je die richting niet uit mag!'. Zij meteen in de aanval dat ik geen commentaar moest geven!
Daarna deed ze ook gewoon lekker haar zin en reed gewoon rustig verder.
Volgens mij komt het ook omdat ze een zekere vorm van 'natuurlijke bescherming' met zich meedragen. Niemand gaat een bejaarde lopen aanvallen of verjagen. De bejaarde zal sowieso altijd een grotere steun vinden bij passanten/politie/hulpverleners.
Volgens mij is dat ook de reden dat ze zich heel aanvallend durven uitlaten.Cindy De Vuyst
quote:Op zondag 28 augustus 2022 04:59 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb de indruk dat oudere personen (dan spreek ik over de leeftijdsgroep 60+) steeds vaker hun mening gewoon openbaar durven verkondigen tegen jongeren en allochtonen. Dat was, laat ons zeggen vóór 2020, minder tot helemaal niet het geval.
Om een voorbeeld te geven van de laatste weken:
- Een allochtoonse jongen spuugt op de grond. Meteen hoor ik een vrouw roepen naar hem van 'Viezerik! Doe je dat thuis ook?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- We hebben hier last van langdurige droogte en een oudere man in mijn straat besproeit elke dag zijn tuin + gras. Hij had onlangs een reactie gekregen dat we zuiniger moeten zijn met water en hij dus ook. Die vent zo van 'Kom, ga maar naar huis. Het is mijn tuin en mijn water!'
- Ikzelf heb ook zoiets meegemaakt. Mijn zoon speelt op straat. Komt zo'n oud wijf aangereden met haar blikken doos, maar dan in de tegenovergestelde richting.
Gaat ze mij aanvallen over het feit dat het wel heel gevaarlijk is als mijn kind op straat speelt. Ik zei toen ook ff van 'Kijk naar je borden... Dan had je geweten dat jij dik in de fout bent aangezien je die richting niet uit mag!'. Zij meteen in de aanval dat ik geen commentaar moest geven!
Volgens mij komt het ook omdat ze een zekere vorm van 'natuurlijke bescherming' met zich meedragen. Niemand gaat een bejaarde lopen aanvallen of verjagen. De bejaarde zal sowieso altijd een grotere steun vinden bij passanten/politie/hulpverleners.
Volgens mij is dat ook de reden dat ze zich heel aanvallend durven uitlaten.Trringquote:Op zondag 28 augustus 2022 04:47 schreef einzeinz het volgende:
Laatst was ik bij je zusje, die had een gruwelijke natte kut!
Dat kloptquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:05 schreef christmastsunami het volgende:
Maar dit is toch meer iets voor KLB
Of mod zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:29 schreef Plompzakker het volgende:
Het is wat zeg.
Vervelender is van die oudere mensen die internet hebben ontdekt en daar hun wappiemeningen ongegeneerd komen delen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 04:59 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb de indruk dat oudere personen (dan spreek ik over de leeftijdsgroep 60+) steeds vaker hun mening gewoon openbaar durven verkondigen tegen jongeren en allochtonen. Dat was, laat ons zeggen vóór 2020, minder tot helemaal niet het geval.
Om een voorbeeld te geven van de laatste weken:
- Een allochtoonse jongen spuugt op de grond. Meteen hoor ik een vrouw roepen naar hem van 'Viezerik! Doe je dat thuis ook?'Waar gaat het toch heen met de maatschappij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- We hebben hier last van langdurige droogte en een oudere man in mijn straat besproeit elke dag zijn tuin + gras. Hij had onlangs een reactie gekregen dat we zuiniger moeten zijn met water en hij dus ook. Die vent zo van 'Kom, ga maar naar huis. Het is mijn tuin en mijn water!'
Volgens mij is dat ook de reden dat ze zich heel aanvallend durven uitlaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |