In de top 40 staat een leuke track.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Veel bpm
Maar het is jammer dat er behalve peacock en sefa weinig grote frenchcore dj's zijn. Dit zijn niet bepaald nieuwe tracks en ook nog niet oud genoeg om al classics te noemen.
nou ik had maar klein stukje geleestquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien hoor ik weet niet
Kirbyquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
OK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:19 schreef suzi1 het volgende:
o dit vind ik niet zoveel, die garz. doe mij maar lucy
quote:
Podium is echt gaafquote:
Volgens mij alleen de q-dance stage en die is ook alleen vandaag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Trance Energy op Mysteryland is zeker niet te zien via de stream morgen
Het mooie is dat het er overdag vrij pauper uit zag.quote:
Ziedend ben ik nuquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de q-dance stage en die is ook alleen vandaag.
Lekker friturenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had sprinkhaan probleempje haha
wilde eerst het glas niet uit buiten, en vervolgens spring tie in m'n haar
Terecht ook!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mes in de radiator en muis kapot gegooid
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had sprinkhaan probleempje haha
wilde eerst het glas niet uit buiten, en vervolgens spring tie in m'n haar
dan gaat hij hier ook uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
heb die bende uitgezet hoor soesje, dit is niets
quote:
o die had ik paar uur eerder gezien en toen vond ik t niks. maar nu leuk nr jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
deze heb je ook nog
https://www.twitch.tv/djanedelayna
Wie is dit?quote:
Jaquote:
Ja dat week ik ook niet zeker. Froukje? zo'n dame maar weet niet zeker welke.quote:
Die weet ik wel voor je,En ze kan heel goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wult een leuke kleine streamert met leuke muziekjes
is ze ook live?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die weet ik wel voor je,En ze kan heel goed.
Check even je DMquote:
Knuffel van mijquote:
Schakelen...quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
als je die als ui had waren wij geen vrindjes
ja klopt, volgens mij een oudje van tiestoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:27 schreef suzi1 het volgende:
dat nr moet hij wel kennen. ik ken die dus
DIt is toch normale bpm?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
die man draait op 75% ofzo. hij doet alles heel langzaam
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:41 schreef suzi1 het volgende:
nou ik denk dat al heel de tijd, dattie beetje van de pad af is. maar hou me daar verder zwijgend over
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
die man draait op 75% ofzo. hij doet alles heel langzaam
quote:If I'm not smiling, it is because I am concentrating on my mixing / beat matching, or perhaps a little tired. Please remember despite the format I still beat match manually by ear; every single track
Believe me I am really enjoying this, and it is why it is very hard for me to stop!
<3
Arp
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb geen oorlikkers en bath tubs meer in m'n recommended
quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:28 schreef suzi1 het volgende:
hema zat effe niet op te lette met ze spaanse kastagnette
waarom gebeuren er altijd dingen als ik ff weg benquote:Op zondag 28 augustus 2022 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
hema bedank je die gast niet even
quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom gebeuren er altijd dingen als ik ff weg ben
buce, jij kan mij wel vervangen als het gaat om commentaar op trance tracksquote:
ja maar ik ken de uitvoerders veelal niet (meer)quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
buce, jij kan mij wel vervangen als het gaat om commentaar op trance tracks![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:50 schreef suzi1 het volgende:
ja maar dat is een nr uit 93. dat kan je sjakeltje niet kwalijk nemen
ondanks dat het lang een hit is blijven wezen
soesje rockte ons de moeder al toen wij nog in de luiers zaten!quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
sooesj ging ook uit begin 2000s toch?
zat ik ook al te denken inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2022 01:07 schreef suzi1 het volgende:
drm ook vast jas en muts. koud door amper slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |