Dat lijkt me genoeg idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
met een likje boter en een beetje zout.
Het is toch al zout?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
Lang niet meer gegeten, maar de maiswafels was ik ooit ook dol op; met een likje boter en een beetje zout.
Of met sesampasta (tahin) en honing, schiet me nu te binnen!
Tahin is echt geniaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
Lang niet meer gegeten, maar de maiswafels was ik ooit ook dol op; met een likje boter en een beetje zout.
Of met sesampasta (tahin) en honing, schiet me nu te binnen!
Oeh, ga ik ook eens proberen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:19 schreef PoesInDoos het volgende:
Paprika maiswafels van de AH met eiersalade
Oh ja, humus doe ik er idd ook op, als het in huis is. De pikante variant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Humus, plakje kipfilet met een likje jam of chutney, pindakaas en hagelslag (met evt plakjes banaan en wat kokosrasp), nutella, smeerkaas of gewoon kaas
Witte chocoladepasta is overal lekker opquote:
Vind het ook wel meevallen. Ik eet ze zelden zonder beleg. Dan vind ik ze gauw te saai.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zout van zichzelf eigenlijk.
Zelfde als brood. Gewoon een middel om beleg naar binnen te bunkeren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:43 schreef junkiesietze het volgende:
Rijstwafels![]()
![]()
nooit begrepen wat mensen hier lekker aan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |