Britten hebben troost nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:20 schreef Perox het volgende:
Ik haat het als ze bij F1TV zo framen dat het alleen de motor is waarom Max zo snel is. Wat een gedroplul.
In een normale bar moet ik elke 20 minuten zeiken tijdens het bier tanken. Hoe doen ze dat hier?quote:
Je hebt een airco nodig? Arko kan het prima aan hoor. Toch handig met deze stroomprijzenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb tijd gemaakt
Ik heb zelfs even de airco aangezet om de benauwdheid eruit te blazen voor de kwalificatie begint.
Pamper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In een normale bar moet ik elke 20 minuten zeiken tijdens het bier tanken. Hoe doen ze dat hier?![]()
Gewoon overschakelen naar NL commentaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:20 schreef Perox het volgende:
Ik haat het als ze bij F1TV zo framen dat het alleen de motor is waarom Max zo snel is. Wat een gedroplul.
Gewoon laten gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In een normale bar moet ik elke 20 minuten zeiken tijdens het bier tanken. Hoe doen ze dat hier?![]()
Ze moeten eens stoppen met zichzelf aanstellen en belachelijk maken.quote:
Wat zeg je Jackquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Golden showerquote:
Postoelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Moet je de trein halen of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
Ik heb geen tijd voor deze shit, kan het een beetje op tijd klaar zijn
Dat is net zoiets als de Japanners vragen te stoppen met buigen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze moeten eens stoppen met zichzelf aanstellen en belachelijk maken.
Toch gek als je er over nadenktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef DKUp het volgende:
People of color met Mercedes kleding aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |