was al behandeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft een waarschuwing gekregen voor dat proefstart incident. Het probleem was dus dat ie iemand inhaalde, niet dat ie over de lijn stond.
quote:
kun je het uitleggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag alleen de hele lange discussie van verwarde mensen die de grid volgorde niet snappen.
Iedereen met 20+ plaatsen straf in totaal start helemaal achteraan. De volgorde onderling wordt bepaald door de kwalificatie uitslag. Iedereen met minder dan 20 plekken start gewoon op de plek waar ie terecht komt, als twee coureurs op dezelfde plek terecht komen, bepaalt de volgorde dat de straf uitgedeeld is wie er een plek opschuift.quote:
Er staat toch geschreven dat je dan in mag halen als er iemand staat voor een proefstart, en daarbij de lijn mag overschrijden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft een waarschuwing gekregen voor dat proefstart incident. Het probleem was dus dat ie iemand inhaalde, niet dat ie over de lijn stond.
Maar dan had ie door moeten gaan. Nu is ie voorgedrongen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er staat toch geschreven dat je dan in mag halen als er iemand staat voor een proefstart, en daarbij de lijn mag overschrijden?
Ja ik hoorde het op het nieuws dat de situatie anders was, ik heb het gister niet gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan had ie door moeten gaan. Nu is ie voorgedrongen.
want FP1 en FP2 zijn doorgaans enorm opwindend?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tot nu toe een wat saai weekend althans in f1. Zo zie je maar dat ze dit circuit inmiddels veel te goed kennen. Tijd voor andere banen zou ik zeggen.
Opwindender dan dit in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
want FP1 en FP2 zijn doorgaans enorm opwindend?
Las net dat de gridstraf van Bottas verlaagd is naar 5 plaatsen. Dit omdat er minder versnellingsbakonderdelen zijn verwisseld dan eerder gedacht/aangegeven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Over de gridstraffen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bottas zou vanaf plek 15 moeten starten. De rest is nog niet duidelijk
Betekent dit dat Ferrari een Maas in de wet heeft gevonden en een tactische keus heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Over de gridstraffen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bottas zou vanaf plek 15 moeten starten. De rest is nog niet duidelijk
Dan zijn het er nog steeds 20 ipv 25.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Las net dat de gridstraf van Bottas verlaagd is naar 5 plaatsen.
Bottas had 10 plaatsen gridstraf nu nog 5.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zijn het er nog steeds 20 ipv 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |