abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206184539
Die Kaiserin gezien, prachtig ! Ik hoop op een tweede seizoen O+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206184579
Oh ja, ik raad ook iedereen aan om Into the deep te kijken, wat een psycho mafketel is die Peter Madsen, vooral dat stukje aan het eind :o het komt bijna nooit voor dat ik zo iets had als WT actual F :o :o :o :o

Het is maar goed dat hij levenslang gekregen heeft, net als Dahlmer is die vent ziek in zijn hoofd :r

[ Bericht 4% gewijzigd door TLC op 02-10-2022 23:24:57 ]
pi_206184618
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat had ik ook bij de Anna Delvey verhaal. Aan de ene kant fascinerend aan de andere kant is het een waargebeurd verhaal waar de nabestaanden nog leven en geld aan hun pijn wordt verdiend.

En eigenlijk geldt dat voor meerdere van hun series.

Niet alle nabestaanden zijn blij met de serie.
Weleens naar het journaal gekeken?
Daar wordt ook dik verdiend aan ellende en verdriet.
Of dacht je dat die programma's en hun journalisten gratis waren?
pi_206185023
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:57 schreef riazop het volgende:

[..]
Weleens naar het journaal gekeken?
Daar wordt ook dik verdiend aan ellende en verdriet.
Of dacht je dat die programma's en hun journalisten gratis waren?
Nieuws is ter informatie, Netflix serie voor vermaak. Je snapt toch wel het verschil.

Anne Delvey bedriegt mensen en Netflix maakt haar beroemder met een serie en heeft haar geld gegeven voor haar boevenleven.
pi_206185049
twitter
pi_206185330
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:53 schreef TLC het volgende:
Oh ja, ik raad ook iedereen aan om Into the deep te kijken, wat een psycho mafketel is die Peter Madsen, vooral dat stukje aan het eind :o het komt bijna nooit voor dat ik zo iets had als WT actual F :o :o :o :o

Het is maar goed dat hij levenslang gekregen heeft, net als Dahlmer is die vent ziek in zijn hoofd :r

[ afbeelding ]
Ik heb deze docu afgelopen weekend ook met stijgende verbazing zitten kijken. Als het een film was geweest of een aflevering van bijv. CSI, had ik waarschijnlijk gedacht: ja hoor… béétje vergezocht…
Kende het verhaal wel uit de pers maar alleen oppervlakkig. Dat allerlaatste stukje inderdaad,, maar ook het verhaal van dat andere meisje met die krullen, bizar.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_206185428
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 03:17 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ik heb deze docu afgelopen weekend ook met stijgende verbazing zitten kijken. Als het een film was geweest of een aflevering van bijv. CSI, had ik waarschijnlijk gedacht: ja hoor… béétje vergezocht…
Kende het verhaal wel uit de pers maar alleen oppervlakkig. Dat allerlaatste stukje inderdaad,, maar ook het verhaal van dat andere meisje met die krullen, bizar.
Op de dag van de moord zelf zit hij nog grapjes te maken en heeft hij bij een interview het moordwapen al in zijn hand (die ijzeren staaf) 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_206189592
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nieuws is ter informatie, Netflix serie voor vermaak. Je snapt toch wel het verschil.

Gek genoeg is "nieuws" ook vermaak.
En sommige netflixseries zitten dichter op de waarheid als "het nieuws"

De bottomline blijft dat er aan content gewoon geld wordt verdiend.

Daar lijkt me niks mis mee
pi_206196483
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Amityville Horror - VS 2005 16 1:29 uur | Boek, Horror
Deze griezelige remake van de horrorfilm uit 1979 vertelt het verhaal van de familie Lutz wiens nieuwe huis een bloedstollend verleden blijkt te hebben.

Chip en Pieper - Canada S04 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
Het lieve mopshondje Chip gaat naar de kleuterschool, maakt nieuwe vriendjes en probeert nieuwe dingen, met een beetje hulp van Pieper, haar geheime muizenvriendinnetje.

Fools Rush In - VS 1997 6 1:49 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
De gespannen New Yorker, Alex Whitman en de levenslustige Isabel Fuentes brengen samen een passionele nacht in Las Vegas door. De volgende ochtend, gaan ze hun eigen weg.

Freedom Writers - VS 2007 12 2:03 uur | Boek, Drama
Een eigenzinnige jonge lerares schrikt van het geweld waarmee haar leerlingen buiten school in aanraking komen en wil hen helpen om hun eigen potentieel te ontdekken.

Halloween - VS 2007 16 1:50 uur | Horror
In deze remake van de oorspronkelijke horrorfilm is Michael Myers ontsnapt uit een gesticht en keert hij terug naar huis om meer dood en verderf te zaaien.

Hasan Minhaj: The King's Jester - VS 2022 AL 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Hasan Minhaj deelt zijn mening over vruchtbaarheid, vaderschap en vrijheid van meningsuiting in dit vervolg op zijn bekroonde comedyspecial 'Homecoming King'.

The Italian Job - VS 2003 12 1:51 uur | Actie, Misdaad
Meesterdief Charlie Croker en zijn mentor, de kluiskraker John Bridger, bereiden hun laatste klus voor: 35 miljoen dollar aan goudstaven uit een Italiaans palazzo.

Snow White & the Huntsman - VS 2012 12 2:07 uur | Actie, Boek
In deze nieuwe kijk op het verhaal neemt de jonge Sneeuwwitje het op tegen de boze koningin met vaardigheden die ze heeft geleerd van de jager die haar moest doden.

The Terminal - VS 2004 6 2:09 uur | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Na een staatsgreep in zijn thuisland is het paspoort van een vriendelijke reiziger ongeldig geworden. Daarom besluit hij op het New Yorkse vliegveld JFK te gaan wonen.

Trapped - VS 2002 12 1:45 uur | Boek, Misdaad, Thriller
Wanneer een jong meisje met astma wordt ontvoerd, vertellen haar ontvoerders haar ouders dat ze haar medicijnen niet krijgt als ze niet meewerken.

World War Z - VS 2013 16 1:56 uur | Boek, Horror, Sci-Fi
Een werknemer van de V.N. racet de wereld over om de verspreiding van een dodelijke zombiepandemie tegen te houden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:01:57 #260
5428 crew  miss_sly
pi_206196641
quote:
3s.gif Op zondag 25 september 2022 02:21 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik zal dat niet doen maar snap het wel. Zelden een serie gezien die desolater en nihilistischer was dan deze. Heel onaangenaam, maar ook heel knap (ook na maar drie afleveringen trouwens). En ik vermoed dat er weinig momenten gaan komen waar Jeffery normaal en gelukkig was, Misschien waren die er ook wel niet, maar toch.
Wat ik van hem weet heb ik hem altijd een beetje tragisch gevonden. Voormalig FBI-agent en uitvinder van het moderne begrip 'seriemoordenaar' Robert Ressler verdedigde hem tijdens zijn proces tegen zijn ex-collega's die pleitten voor de doodstraf.

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik merk aan mezelf dat ik hem zielig vind; niemand lijkt ook echt in hém geinteresseerd. Zijn vader deed soms wel zijn best, maar vooral wat betreft dingen die ook hem boeiden (het ontleden van de dieren, het vissen). Zodra Jeff over zichzelf wil praten, kapt pa het snel af. Ik kan me enigszins voorstellen dat familie van de slachtoffers het niet zo geweldig vinden dat Dahmer zo wordt neergezet dat je ook een beetje medelijden met hem krijgt. Knap acteerwerk ook.

En ik kan me goed voorstellen dat je er niet naar kan kijken. Ik dacht eerst dat Curiosity met 'vreselijk' bedoelde dat het een slechte serie was. Maar ik zie nu wat je bedoelt.
Ik vind het een heel sterke serie. Desolaat en nihilistisch zijn wel goede woorden om het te beschrijven. We zijn er nog niet helemaal doorheen dus ik weet niet of dat nog wel gaat gebeuren, maar ik vind dat er juist ook knap is gespeeld met niet te veel gore details laten zien, maar wel suggereren wat er gebeurt. Het had gemakkelijk in een onsmakelijke bloederie toestand kunnen ontaarden, en daar hebben ze voor gewaakt.

Ik vind het beeld dat van Dahmer geschetst wordt ook treffend en ontzettend knap. Ik heb niet echt medelijden met hem, maar ik voel wel een zeker mededogen. Ik ben ervan overtuigd dat zo'n man al ergens in de basis een verbinding mist in de hersenen, maar zijn jeugd, gezin, opvoeding, heeft ook geen bijdrage kunnen leveren om bijgestuurd te worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel momenten ook waarop een heleboel slachtoffers erna voorkomen hadden kunnen worden. Het is in alle opzichten een werkelijk drama.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:04:49 #261
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206196665
Wat ik ook een beetje een drama vond was dat ik las dat Netflix helemaal niets heeft gecommuniceerd met slachtoffers/nabestaanden.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:16:47 #262
5428 crew  miss_sly
pi_206196736
Dat is inderdaad wel erg slecht. Het minste wat ze hadden kunnen doen, is de nabestaanden op de hoogte brengen van wat ze aan het maken waren.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:22:15 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_206196774
Het minste wat ze hadden kunnen doen is natuurlijk niet het leed van de nabestaanden gebruiken in hun entertainment.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206196779
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:06 schreef Isabeau het volgende:

Nu Dahmer aan het kijken. Wist natuurlijk wel al eea over de seriemoordenaar, maar schokkend om dat zo in beeld te zien. Vooral de super sneue verhaal van die knul van 14. En dat echte telefoongesprek :X Wat erg. Dat raakte me wel hoor.
Dat telefoongesprek vond ik ook sterk, maar verder vind ik het een niet al te beste serie die een lijdensweg is om te kijken. Bovendien is de lijdensweg over maar liefst 10 afleveringen uitgesmeerd. Ik heb er nog 6 te gaan en weet niet of ik het trek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206196798
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik vond het niet lekker kijken. Verhaal gaat langzaam. De meeste mensen zijn niet boeiend. Kan aan het acteren liggen. Kijk liever een documentaire dan deze serie.
Mee eens. Ik heb net het nieuwe seizoen van I am a killer gezien en dat vond ik wel weer goed.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:27:22 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206196802
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat telefoongesprek vond ik ook sterk, maar verder vind ik het een niet al te beste serie die een lijdensweg is om te kijken. Bovendien is de lijdensweg over maar liefst 10 afleveringen uitgesmeerd. Ik heb er nog 6 te gaan en weet niet of ik het trek.
Maar als je het kijken als lijdensweg ziet, ik neem aan omdat het je niet trekt, dan ga je toch sowieso niet verder kijken? :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:27:49 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206196808
Wel bijzonder overigens, ik vind Dahmer juist wel uitstekend :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:28:35 #268
5428 crew  miss_sly
pi_206196810
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:22 schreef speknek het volgende:
Het minste wat ze hadden kunnen doen is natuurlijk niet het leed van de nabestaanden gebruiken in hun entertainment.
En dat natuurlijk.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:28:43 #269
5428 crew  miss_sly
pi_206196814
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:27 schreef heywoodu het volgende:
Wel bijzonder overigens, ik vind Dahmer juist wel uitstekend :P
Ik ook.

Maar ja, bijzonder is dat natuurlijk niet. Het blijft een kwestie van persoonlijke smaak.
pi_206196893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar als je het kijken als lijdensweg ziet, ik neem aan omdat het je niet trekt, dan ga je toch sowieso niet verder kijken? :@
Ik ben een liefhebber van het genre. Ik kijk niet met plezier naar hoe mensen gemarteld en vermoord worden, maar ik vind het interessant hoe iemand een moordenaar wordt en hoe een moordonderzoek plaatsvindt. Daarnaast houd ik van documentaires die wezenlijke vragen blootleggen zoals: Wordt iemand slecht geboren of slecht gemaakt? In hoeverre is iemand die geen kansen heeft gehad in het leven verantwoordelijk voor wandaden? Zijn andere personen die de persoon slecht hebben behandeld dat? In hoeverre zijn die verantwoordelijk te houden als zijzelf op hun beurt geen kansen in het leven hebben gehad? En in hoeverre valt het de maatschappij aan te rekenen dat moordenaars ontstaan en hun gang kunnen gaan?

Ik vind de serie in dit opzicht gewoon niet zo goed. Er wordt op een erg voor de hand liggende manier een aantal momenten naar voren gebracht waarop alles had kunnen worden voorkomen. Het telefoongesprek was hier een uitzondering op: dat maakte indruk. De eerste twee afleveringen vond ik aangrijpend en intrigerend, maar bij de derde had ik er al geen zin meer in. Misschien verandert het nog als ik verder kijk.
  roze dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:01:21 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206197412
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Ik vind het een heel sterke serie. Desolaat en nihilistisch zijn wel goede woorden om het te beschrijven. We zijn er nog niet helemaal doorheen dus ik weet niet of dat nog wel gaat gebeuren, maar ik vind dat er juist ook knap is gespeeld met niet te veel gore details laten zien, maar wel suggereren wat er gebeurt.
Ik schreef dit na drie afleveringen, dat gevoel had ik daarna niet echt meer. Misschien gewenning.
anonieme razernist
pi_206202406
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:25:03 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206202592
Your beauty never ever scared me.
pi_206203775
Ik heb de remake van Halloween gekeken (het was trouwens best een ok film voor een remake) en nu zit ik de hele tijd met dat riedeltje in mn hoofd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')