abonnement Unibet Coolblue
pi_205761747
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:42 schreef Document1 het volgende:

[..]
Anders komen jullie mij halen zeker?
Nee, het is meer dat je een grote groep mensen wegzet als een soort ultra nationalisten, die je overal wel tussen kan vinden als puntje bij paaltje komt, maar tegen massa immigratie zijn om je maatschappij stabiel te houden, is geen nazisme.

Het is gewoon een gevaarlijk sentiment en onderbuik emotie, daar komt niks goed van terecht.
Maw probeer redelijk te denken, niet slap na lullen wat extreem linkse partijen roepen over een partij als de PVV.
pi_205761756
whatever, ze doet wel iets goeds, voor wat voor reden dan ook.
alle zeikerds hier doen helemaal niets.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:46:48 #53
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205761768
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:46 schreef pokkerdepok het volgende:
whatever, ze doet wel iets goeds, voor wat voor reden dan ook.
alle zeikerds hier doen helemaal niets.
Dat moet nog blijken of ze iets goed doet.
pi_205761782
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nee, het is meer dat je een grote groep mensen wegzet als een soort ultra nationalisten, die je overal wel tussen kan vinden als puntje bij paaltje komt, maar tegen massa immigratie zijn om je maatschappij stabiel te houden, is geen nazisme.

Het is gewoon een gevaarlijk sentiment en onderbuik emotie, daar komt niks goed van terecht.
Maw probeer redelijk te denken, niet slap na lullen wat extreem linkse partijen roepen over een partij als de PVV.
Ik vind het voornamelijk tokkies bij de pvv. Dan heb je de boeren van BBB en de bruinhempjes van fvd. Dat jij niet wil in zien dat de pvv vooral goed kan gillen maar niet zal kunnen besturen dat is niet mijn probleem. Dat betekend trouwens ook niet dat ik automatisch d66 of vvd stem.
pi_205761799
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 07:59 schreef Waldorf22 het volgende:
Hebben die vluchtelingen nog niet genoeg ellende gezien?
hahahaha ik ga stukkkkkkkkkkkk

_O- _O- _O-
pi_205761809
gaat ze daarheen om te zingen , of om ze de grens over te meppen

zelfde resultaat trouwens , al gaan ze bij het eerste wel vanzelf
pi_205761881
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:52 schreef Skylertje het volgende:
gaat ze daarheen om te zingen , of om ze de grens over te meppen

zelfde resultaat trouwens , al gaan ze bij het eerste wel vanzelf
Ik verwacht een concert waarbij de overgebleven mensen na het concert persoonlijk door haar de grens over gemept worden.
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_205761997
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:46 schreef pokkerdepok het volgende:
whatever, ze doet wel iets goeds, voor wat voor reden dan ook.
alle zeikerds hier doen helemaal niets.
Precies!
Leave it to the professionals! ;)
  Spellchecker zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:56:55 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205762273
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 07:59 schreef Waldorf22 het volgende:
Hebben die vluchtelingen nog niet genoeg ellende gezien?
_O-
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:10:45 #60
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_205762372
Dit ruikt enorm naar een actie aangeraden door een of andere PR agent
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_205762403
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:48 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik vind het voornamelijk tokkies bij de pvv. Dan heb je de boeren van BBB en de bruinhempjes van fvd. Dat jij niet wil in zien dat de pvv vooral goed kan gillen maar niet zal kunnen besturen dat is niet mijn probleem. Dat betekend trouwens ook niet dat ik automatisch d66 of vvd stem.
Welke partijen kunnen wel regeren in jou ogen ?
pi_205762797
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 12:10 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Dit ruikt enorm naar een actie aangeraden door een of andere PR agent
Van de UFC en MMA ;)
pi_205762834
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:48 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik vind het voornamelijk tokkies bij de pvv. Dan heb je de boeren van BBB en de bruinhempjes van fvd. Dat jij niet wil in zien dat de pvv vooral goed kan gillen maar niet zal kunnen besturen dat is niet mijn probleem. Dat betekend trouwens ook niet dat ik automatisch d66 of vvd stem.
Goed besturen? Hoe durf je. Noem één departement, één dienst, één beleidsterrein waarop goed bestuurd is het afgelopen decennium.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205762836
Ja voor publicatie inderdaad. Dat zal scoren, want wat een empathie hebben mensen voor de asielzoekers zeg :') :') :')
pi_205762996
quote:
Wat een irritante josti met zijn 🧃 filmpje :') :')
En hij gebruikt haar ook niet op zijn beurt voor aandacht :')
pi_205763389
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 08:01 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Zoiezo. Zo zijn alle deug Bn'ers. Voor de camera pretendeert men het monopolie te hebben op het moraal, maar achter de schermen zijn het net kleinkinderen van Josef Mengele.
Hoezo kleinkinderen? Je suggereert nu dat kinderen en kleinkinderen automatisch net zo slecht zijn/worden als hun ouders/grootouders/voorouders :(
Krekker is de bom!
pi_205763698
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef Selenophilia het volgende:
En hij gebruikt haar ook niet op zijn beurt voor aandacht :')
Hij geeft elke dag een mening over allerlei zaken die dan in het nieuws zijn! ;)
pi_205763918
quote:
Wanstaltig mannetje die Vermeegen, als ik die kop zie heb ik al meteen gegeten en gedronken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205764859
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 15:34 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wanstaltig mannetje die Vermeegen, als ik die kop zie heb ik al meteen gegeten en gedronken.
Hij is niet aantrekkelijk. Maar hij heeft hier toch gewoon gelijk?
pi_205769150
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hij is niet aantrekkelijk. Maar hij heeft hier toch gewoon gelijk?
Ik kon me er niet toe zetten om dat dom gebrabbel tot het eind toe aan te horen. Misschien heeft hij gelijk, maar ik hoor het liever niet uit zijn zwakzinnige strot.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 28 augustus 2022 @ 00:03:29 #72
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205769708
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:46 schreef pokkerdepok het volgende:
whatever, ze doet wel iets goeds, voor wat voor reden dan ook.
alle zeikerds hier doen helemaal niets.
Je weet toch helemaal niet wat iedereen hier doet?

Het 'probleem' met een figuur als Glennis Grace in dit soort dingen, is dat ze het niet onbaatzuchtig doet. Ik denk dat niemand er bezwaar tegen heeft dat ze wil helpen met haar vriendenclub. Ze wil het echter vooral heel erg laten weten aan de wereld dat ze dit doet, 'toevallig' bij een issue dat vol in de spotlights staat. Dan gaat het dus niet over helpen, maar aandacht genereren voor jezelf.

Er "volgt snel een adres" voor haar volgers om spullen te doneren. Dat is er nu dus nog niet, dus heeft het ook niks te maken met gebruik maken van je schare volgers om meer hulp te genereren. Als dit een fiasco wordt, hoor je er waarschijnlijk niks meer van. Maar dan heb je wel weer even mooi je zogenaamde betrokkenheid getoond.

Hoe weet ze dat waar ze nu mee aankomt daar nodig is? Volgens het COA is het niet zo handig om zelf direct spullen naar AZC's te gaan brengen, daar hebben ze speciale punten voor. Zo kun je er ook voor zorgen dat men spullen krijgt waar daadwerkelijk behoefte aan is.

Het doet me nogal denken aan toen Peter R. de Vries was neergeschoten. Ook direct een filmpje op de socials. De strekking was "ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, en ik."

Het "how can I make this about me?"-gehalte is gewoon te hoog bij haar, als je stelselmatig de mediagenieke momenten pakt om weer aandacht te vragen. Zeker als je een B- of zelfs C-artiest bent (en dat is simpelweg de categorie waar ze toe behoort), dan weet je dat het krampachtige zelfprofileringsacties zijn.
pi_205769715
krijsisopvang
  Spellchecker zondag 28 augustus 2022 @ 00:10:12 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205769974
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 00:03 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je weet toch helemaal niet wat iedereen hier doet?

Het 'probleem' met een figuur als Glennis Grace in dit soort dingen, is dat ze het niet onbaatzuchtig doet. Ik denk dat niemand er bezwaar tegen heeft dat ze wil helpen met haar vriendenclub. Ze wil het echter vooral heel erg laten weten aan de wereld dat ze dit doet, 'toevallig' bij een issue dat vol in de spotlights staat. Dan gaat het dus niet over helpen, maar aandacht genereren voor jezelf.

Er "volgt snel een adres" voor haar volgers om spullen te doneren. Dat is er nu dus nog niet, dus heeft het ook niks te maken met gebruik maken van je schare volgers om meer hulp te genereren. Als dit een fiasco wordt, hoor je er waarschijnlijk niks meer van. Maar dan heb je wel weer even mooi je zogenaamde betrokkenheid getoond.

Hoe weet ze dat waar ze nu mee aankomt daar nodig is? Volgens het COA is het niet zo handig om zelf direct spullen naar AZC's te gaan brengen, daar hebben ze speciale punten voor. Zo kun je er ook voor zorgen dat men spullen krijgt waar daadwerkelijk behoefte aan is.

Het doet me nogal denken aan toen Peter R. de Vries was neergeschoten. Ook direct een filmpje op de socials. De strekking was "ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, en ik."

Het "how can I make this about me?"-gehalte is gewoon te hoog bij haar, als je stelselmatig de mediagenieke momenten pakt om weer aandacht te vragen. Zeker als je een B- of zelfs C-artiest bent (en dat is simpelweg de categorie waar ze toe behoort), dan weet je dat het krampachtige zelfprofileringsacties zijn.
ja dat snap ik ook wel.. maar het hoeft niet bewust een slechte insteek te hebben. misschien denkt ze wel echt dat ze iets goeds doet. en wil ze ook graag laten zien dat ze niet een gevaarlijke gek is, zoals ze is neergezet na die AH zaak. niet per se iets mis mee. mensen maken er gelijk weer iets gigantisch negatiefs van, dat is ook een vak...
  zondag 28 augustus 2022 @ 00:57:26 #76
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205770105
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 00:34 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ja dat snap ik ook wel.. maar het hoeft niet bewust een slechte insteek te hebben. misschien denkt ze wel echt dat ze iets goeds doet. en wil ze ook graag laten zien dat ze niet een gevaarlijke gek is, zoals ze is neergezet na die AH zaak. niet per se iets mis mee. mensen maken er gelijk weer iets gigantisch negatiefs van, dat is ook een vak...
Willen laten zien dat ze geen gevaarlijke gek is, zou nu juist zo'n persoonlijk PR-doeleinde zijn.

Wat handig is, als het je het oprecht meent en niet voor jezelf doet, is vooral om eerst gewoon daden te tonen en er niet zelf mee te koop te lopen. Dan komt vanzelf wel naar buiten (van andere mensen) dat je ook een hele andere kant hebt dan alle negatieve berichten di er over je naar buiten komen. Of niet, maar dat zou je niet moeten kunnen schelen omdat je het niet voor jezelf doet.

Nu kondig je het zelf al aan voordat je ook maar iets gedaan hebt. Werkt alleen maar averechts, want dan heb je de schijn van onoprechte aandachtshoer die het voor het imago doet al tegen. En geheel niet onterecht, gezien het track record van dit figuur.
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 01:01:16 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205770122
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 08:01 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Zoiezo. Zo zijn alle deug Bn'ers. Voor de camera pretendeert men het monopolie te hebben op het moraal, maar achter de schermen zijn het net kleinkinderen van Josef Mengele.
Nou nou nou... dat vind ik een beetje gemeen naar Mengele toe.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_205770426
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 09:32 schreef michaelmoore het volgende:
Die buurt trut probeert haar image weer wat op te vijzelen
Ze moet wat... Herinner je je nog dat ze toevallig ook in de Apple Store was toen die gijzeling daar plaats vond? :')
Grace is overal aanwezig toch?
Cindy De Vuyst
  zondag 28 augustus 2022 @ 07:56:37 #79
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205770588
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 04:41 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Ze moet wat... Herinner je je nog dat ze toevallig ook in de Apple Store was toen die gijzeling daar plaats vond? :')
Grace is overal aanwezig toch?
De typerig aandachtshoer is hier volledig van toepassing
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205770655
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 23:08 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik kon me er niet toe zetten om dat dom gebrabbel tot het eind toe aan te horen. Misschien heeft hij gelijk, maar ik hoor het liever niet uit zijn zwakzinnige strot.
_O-

Wat heb je tegen hem?
pi_205770803
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
_O-

Wat heb je tegen hem?
Niks, maar ik vind het een beetje een griezel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205780521
Glennis Grace wordt door een Rode Kruis medewerkster de vingers getikt.
Check ook gelijk haar arrogante houding.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-door-het-rode-kruis
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_205780837
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 22:46 schreef CoExist het volgende:
Glennis Grace wordt door een Rode Kruis medewerkster de vingers getikt.
Check ook gelijk haar arrogante houding.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-door-het-rode-kruis
LOL

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-door-het-rode-kruis

Edit: valt allemaal wel weer mee dus... Jammer... :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Spellchecker maandag 29 augustus 2022 @ 11:38:42 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205783050
Ja hoor, #glennisgrace is inmiddels met een groep aangekomen in #terapel
pi_205783410
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 22:46 schreef CoExist het volgende:
Glennis Grace wordt door een Rode Kruis medewerkster de vingers getikt.
Check ook gelijk haar arrogante houding.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-door-het-rode-kruis
Het is niet tegen haar alleen. Er staan ook andere mensen bij die willen helpen/zooi dumpen.

7 auto's en een aanhanger, wtf :') Het is toch niet meer dan normaal dat je van te voren even overlegt wat nodig is en wat niet? En hoeveel?
pi_205783421
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het is niet tegen haar alleen. Er staan ook andere mensen bij die willen helpen/zooi dumpen.

7 auto's en een aanhanger, wtf :') Het is toch niet meer dan normaal dat je van te voren even overlegt wat nodig is en wat niet? En hoeveel?
Niet als je van je afval af wilt.
Toen ik terug kwammet mijn adoptiekinderen toen kregen we ook allerlei spullen aangeboden van allerlei mensen. Ik heb 1x gekeken en sindsdien zei ik altijd: nee dank je want je goede spullen geef je toch niet.
Wat mensen weggeven kijken honden nog verdrietig van en als je het niet wilt worden ze nog boos ook!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205783449
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Niet als je van je afval af wilt.
Toen ik terug kwammet mijn adoptiekinderen toen kregen we ook allerlei spullen aangeboden van allerlei mensen. Ik heb 1x gekeken en sindsdien zei ik altijd: nee dank je want je goede spullen geef je toch niet.
Wat mensen weggeven kijken honden nog verdrietig van en als je het niet wilt worden ze nog boos ook!
Dan ben je ondankbaar ja.
pi_205783459
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dan ben je ondankbaar ja.
Ik was 1x naief en moest flink betalen bij het afval punt.
Ik neem nooit meer spullen aan van mensen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205783509
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik was 1x naief en moest flink betalen bij het afval punt.
Ik neem nooit meer spullen aan van mensen.
Het enige wat ik aanneem is kleding voor de kinderen. Daar ben ik altijd heel blij mee :) En ik krijg ook superveel, er staan tassen vol op zolder. Wel van 2 dezelfde vriendinnen, niet dat ik een hoop van allerlei mensen bij elkaar sprokkel :')

Ik snap dat het goed bedoeld is allemaal, en dat geloof ik bij Glennis ook heus wel. Maar tegelijkertijd is het natuurlijk een dikke middelvinger naar de organisatie dit (als ze wat verder over hun weggeefactie nadenken). Maar wat ik zeg, overleg wat nodig is. Ik las ook net een stuk op het AD dat mensen niet zoveel meer moeten meenemen naar Ter Apel. Het creëert alleen maar chaos en onrust.

https://www.ad.nl/binnenl(...)an-spullen~a149c5d7/
pi_205783518
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het enige wat ik aanneem is kleding voor de kinderen. Daar ben ik altijd heel blij mee :) En ik krijg ook superveel, er staan tassen vol op zolder. Wel van 2 dezelfde vriendinnen, niet dat ik een hoop van allerlei mensen bij elkaar sprokkel :')

Ik snap dat het goed bedoeld is allemaal, en dat geloof ik bij Glennis ook heus wel. Maar tegelijkertijd is het natuurlijk een dikke middelvinger naar de organisatie dit (als ze wat verder over hun weggeefactie nadenken). Maar wat ik zeg, overleg wat nodig is. Ik las ook net een stuk op het AD dat mensen niet zoveel meer moeten meenemen naar Ter Apel. Het creëert alleen maar chaos en onrust.
Zelfs dat neem ik iet meer aan. Ooit heb ik gezien dat er volgens mij een oude spermavlek op een kindershirt zat wat ik kreeg van iemand
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 29 augustus 2022 @ 13:07:58 #93
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205783675
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 22:46 schreef CoExist het volgende:
Glennis Grace wordt door een Rode Kruis medewerkster de vingers getikt.
Check ook gelijk haar arrogante houding.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-door-het-rode-kruis
Wat een eng wijf is het toch ook.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 29 augustus 2022 @ 13:17:17 #94
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205783735
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Niet als je van je afval af wilt.
Toen ik terug kwammet mijn adoptiekinderen toen kregen we ook allerlei spullen aangeboden van allerlei mensen. Ik heb 1x gekeken en sindsdien zei ik altijd: nee dank je want je goede spullen geef je toch niet.
Wat mensen weggeven kijken honden nog verdrietig van en als je het niet wilt worden ze nog boos ook!
Klopt, wij hadden hier een weggeefwinkel, mensen zonder geld kunnen daar spullen halen... Als je ziet wat daar allemaal voor ellende heen wordt gesleept.
Ik ga toch geen 20 jaar oude drogers, G-klasse vriezers en andere onzuinige apparatuur aan een bijstandsmoeder geven?
Tot nooit .......
pi_205784042
Wat een walgelijke vrouw. Plat Amsterdams accent. Deze vrouw heeft geen bijdrage aan de samenleving. Ik heb medelijden met mensen die hun spullen hebben gedoneerd. Nu gaat alles de kliko in.
  Spellchecker maandag 29 augustus 2022 @ 14:45:57 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205784314
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 14:06 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wat een walgelijke vrouw. Plat Amsterdams accent. Deze vrouw heeft geen bijdrage aan de samenleving. Ik heb medelijden met mensen die hun spullen hebben gedoneerd. Nu gaat alles de kliko in.
Zijn ze er toch vanaf.
pi_205784323
Charme offensief dat totaal verkeerd uitpakt. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205784642
Ik weet niet of die asielzoekers wel zitten te wachten op een gangbang met Glennis, maar ze kan het allicht proberen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205784897
Glennis Grace woest over koud onthaal in Ter Apel: ‘Wat een lef!’
https://www.mediacourant.(...)er-apel-wat-een-lef/

Dit wijf… |:(
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 29 augustus 2022 @ 16:20:26 #100
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205785107
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:58 schreef CoExist het volgende:
Glennis Grace woest over koud onthaal in Ter Apel: ‘Wat een lef!’
https://www.mediacourant.(...)er-apel-wat-een-lef/

Dit wijf… |:(
:')
Echt hoor.
Die asielzoekers moeten hun eigen spullen al meesjouwen, hoeveel kunnen ze überhaupt verder meenemen? En wat doe je als je 50 items hebt, en 100 mensen? Heeft ze daar wel over nagedacht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')