Hey hey das Vikings stuff!quote:
En Breaking Bad, 2 in 1 klapquote:
Ow echt? Das al wat te lang geleden, die hersencellen heb ik niet meer overquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En Breaking Bad, 2 in 1 klap
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ow echt? Das al wat te lang geleden, die hersencellen heb ik niet meer over
Zo'n geniale serie jezusquote:
Vlak na LOTR staat diequote:
Wel zoals ik kijkquote:
Weetje.. Sinds de komst van de goede series welke vaak beter zijn dan de huidige films heb ik dat ook. Zelden krijg ik het nog voor elkaar om een film van 2 uur in 1 zitting af te kijken en ben blij wanneer series afleveringen van 45 minuten hebben...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wel zoals ik kijkIk kan niet zo heel lang stil zitten dus kijk ik alles in delen.
Echt heh, dat heb ik net zo hoor. Zal wel long corona zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Weetje.. Sinds de komst van de goede series welke vaak beter zijn dan de huidige films heb ik dat ook. Zelden krijg ik het nog voor elkaar om een film van 2 uur in 1 zitting af te kijken en ben blij wanneer series afleveringen van 45 minuten hebben...
Ik weet niet wat het is maar de aandachtspanne rijkt tegenwoordig met moeite verder dan een uur achter elkaar
Pff Shania mijn eeuwige crush, die is ook ineens verdwenen op haar hoogtepunt.quote:
Die heeft haar paardjes op het drogequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Pff Shania mijn eeuwige crush, die is ook ineens verdwenen op haar hoogtepunt.
Jammer, had Hank iets met Shania of met Paarden? Het is echt een hoop series geleden haha. Zo heerlijk dat die kale nog steeds hard gaat met Saul Goodman...Dat lijkt echt het niveau van Breaking Bad te benaderen dit seizoenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die heeft haar paardjes op het drogeEn ook een hint naar Hank van Breaking Bad.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:23 schreef cosmosis het volgende:
Pfff de enige Cock waar ik echt van kan genieten...
Behalve mn eigen stamper uiteraard, wat een beest!
Fantastisch nummer, ik denk dat ik er vaker van heb genoten terwijl ik niet high wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
En ik gebruik niks, maar dit is super-grappig.
Helaas niet actief meegemaakt, wat een generatie aan muziek, 24/7 sensueel dansen in die tijd kan ik mij voorstellenquote:
Ik niet, maar lekkere muziek, die gast lijkt trouwens sprekend op Steve Irwinquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:40 schreef -Shii- het volgende:
Was wel een beetje verliefd op deze Jim.
Ja die is veel te jong gestorven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik niet, maar lekkere muziek, die gast lijkt trouwens sprekend op Steve Irwinwat een held!
In het harnas, realword hero!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die is veel te jong gestorven.
Doe Tusk danquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 02:09 schreef -Shii- het volgende:
Nou zat ik toch net aan Fleetwood Mac te denken, maar twijfelde nog tussen Tusk en Go your own way....
I was not prepared!quote:
Blijft een lekker nummer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 02:18 schreef cosmosis het volgende:
Pfff heupen beginnen langzaam te bewegen cant help it!
Uhm ja best lang denk ik, een jaartje? Bloed zweet en tranen heeft dat gekostquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 02:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Blijft een lekker nummer.
VIVA? Staat dat er al lang? Valt me nu ineens op.
Ik las ergens anders op het forum ook dat mensen hadden geprobeerd, niet te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 02:28 schreef cosmosis het volgende:
Coldplay komt naar Nederland slechts 600k mensen in de wachtrij...toch maar niet geprobeerd haa...
Vrij onmogelijk om maar enigzins bekende artiesten mee te maken zonder dat je de wereld afreist. Daarom meer focussen op nieuwe opkomende talenten, hopen dat daar iets tussen zit. Veel Corona optredens zijn uitgesteld tot deze nazomer!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 02:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik las ergens anders op het forum ook dat mensen hadden geprobeerd, niet te doen.
Ik heb ooit voor Muse kaartjes proberen te bemachtigen, maar ook niet gelukt.
Luister ik nu ook als laatste! Slaap zachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teringjantje koud zelfs wordt tijd voor de zomer..quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
Niet meer echt warm. Misschien moet ik wat kerstliedjes gaan posten, hmmmm
Echt heh, we hebben gewoon geen zomer gehad dit jaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Teringjantje koud zelfs wordt tijd voor de zomer..
Tijd om te emigreren naar zonnige oorden, 40 graden het hele jaar rond! Helaas zit de zandbak niet te wachten op ons vunzerts...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Echt heh, we hebben gewoon geen zomer gehad dit jaar.
Jeej nog maar 120 dagen tot kerst!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
Niet meer echt warm. Misschien moet ik wat kerstliedjes gaan posten, hmmmm
Ja houd je ook van zingen in de kerk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej nog maar 120 dagen tot kerst!![]()
altijd leuk om te zingen met kerst!
climate change is a lie! in 1911 was het erger dan nu!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[ twitter ]
Toen was ik er nog niet eens, 42 graden
Zijn er mensen die niet van zingen in de kerk houden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja houd je ook van zingen in de kerk?
Onbegrijpelijk inderdaad...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn er mensen die niet van zingen in de kerk houden?
Fantastisch, een van mijn favorietenquote:
Gadverdamme man, die wilde ik ook doen.quote:
Elke keer wanneer ik die band luister of de naam lees komt er een herinnering opzetten: ik had net mijn rijbewijs, reed een flinke afstand van plaats X naar Y met pa naast me en ma en broertje op de achterbank, en pa zei "weet je waar de naam 10cc vandaan komt? Dat is de gemiddelde hoeveelheid zaad die bij mannelijk orgasme naar buiten komt."quote:
Klopt ja, wist ik ook niet, pas onlangsquote:Op zondag 28 augustus 2022 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elke keer wanneer ik die band luister of de naam lees komt er een herinnering opzetten: ik had net mijn rijbewijs, reed een flinke afstand van plaats X naar Y met pa naast me en ma en broertje op de achterbank, en pa zei "weet je waar de naam 10cc vandaan komt? Dat is de gemiddelde hoeveelheid zaad die bij mannelijk orgasme naar buiten komt."
Jow, bedankt pa![]()
Ja, duhquote:Op zondag 28 augustus 2022 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik vind dit gewoon een lekker nummer
Sprak ik, als metalheadquote:
Want dat ben jij alleen maar.quote:
90% jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 00:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Want dat ben jij alleen maar.![]()
Ik pas niet echt in een hokje, denk ik, zou wel lekker zijn. Best jaloersquote:
Tja ach, ik hou gewoon het meest van metal, daarna rock, soms wat slechte disco, en de klassiekers zoals hierboven (Springsteen).quote:Op zondag 28 augustus 2022 01:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik pas niet echt in een hokje, denk ik, zou wel lekker zijn. Best jaloers
Jaha, maar ik had een beetje een crush toen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch best wel bedenkelijke lyrics bij "I'm on Fire"
Tjeumig de peumig!quote:Op zondag 28 augustus 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jaha, maar ik had een beetje een crush toen.Ik was 14 en hij was 20 ofzo, Frans (niet timmerfrans
)
Ja dat heb je met ogen, daar kijk je meequote:
Zo ongeveer, Nancy Drewquote:Op zondag 28 augustus 2022 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jamaar wacht eens even, jij was 14 en hij 20? Ben je ergens halverwege de 60 ja?
edit: dat kan niet, hij was 35 toen dat nummer uit kwam
quote:
quote:
Ik las "Cuntbusting"quote:
Mooie versie ookquote:
Als we dan toch op de Nederlandse toer gaan:quote:
Zwaai terug!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:43 schreef -Shii- het volgende:
Doen we er nog een Nederlandstalige achteraan.
Wat ben jij....aanwezig ineens. Leuk wel hoor, denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat ben jij....aanwezig ineens. Leuk wel hoor, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |