ga gewoon lekker weg en wat anders doen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een begrijpelijke reactie. Zelden zo'n debiel in een Ajax-shirt gezien.
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:50 schreef Malavita het volgende:
[..]
ga gewoon lekker weg en wat anders doen.
Ziyech gaat niet komenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Antony exit dus, nou opdonderen dan maar met je acne bek. Ziyech wil zijn plek maar wat graag terug.👊
Mag ik al gaan koketteren met mijn juiste voorspelling dat hij het transferrecord ging breken?quote:
Zegt genoeg over jullie beidenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een begrijpelijke reactie. Zelden zo'n debiel in een Ajax-shirt gezien.
Zou mooi zijn. Maar Hamstelaar meldt nog niks. Gezien deze zomer zou je bijna vermoeden dat Hamstelaar een accountje van Hamstra of Huntelaar is om af en toe wat nieuws te droppen of het een en ander te peilen onder de supporters.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:34 schreef Malavita het volgende:
Geen idee wie of wat di marzio is, maar die claimt dat terugkeer Ziyech rond is.
Het zal vooral Brobbey zijn die van Ziyech profiteert.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Ziyech komt mag van mij Taylor op het bankje. Klaassen opstellen, die maakt er 15 met alle ballen van Ziyech.
En Bergwijn net als met Promes destijds. Brobbey trekt de centrale verdedigers met zich mee waardoor er ruimte ontstaat voor Bergwijn straks. Nu al zin in.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zal vooral Brobbey zijn die van Ziyech profiteert.
ftfyquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zal vooral Brobbey Bergwijn zijn die van Ziyech profiteert.
Nee, Klaassen en Bergwijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zal vooral Brobbey zijn die van Ziyech profiteert.
Die tweebenigheid van Taylor is anders een enorm fijn wapen, die kan lekker snel handelen omdat ie niet telkens een bal voor zijn goede voet moet leggenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Ziyech komt mag van mij Taylor op het bankje. Klaassen opstellen, die maakt er 15 met alle ballen van Ziyech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |