It aint over till its over, maar tot nu toe echt 2 vingers in de neusquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:29 schreef Marsenal het volgende:
Wel fijn dat deze pot in niks lijkt op de bananenschil die het zou zijn
Precies voetballend is die misschien wat minder maar verdedigen is belangrijker.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:37 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel lekker dat Bassey centraal staat samen met Timber, die geven geen kans weg.
Mwa, ik zou bepaald niet willen zeggen dat Timber een 'mindere voetballer' is, of doelde je alleen op Bassey?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Precies voetballend is die misschien wat minder maar verdedigen is belangrijker.
Ja ik doelde alleen op bassey, Timber is een geweldenaar.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, ik zou bepaald niet willen zeggen dat Timber een 'mindere voetballer' is, of doelde je alleen op Bassey?
Blij dat die soap achter de rug isquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:10 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Hamstelaar heeft gesproken
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blij dat die soap achter de rug is
Benieuwd wat @sheryas hier van vindtquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef Ramboetan het volgende:
Verdediging staat wel als een huis hoor. Fijn om te zien.
Waarom risico nemen door aanvallender te gaan spelen bij Utrecht uit om 12:15? Ons vermaken doen ze wel weer in de Arena.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een vreselijke tweede helft zeg. Het fluiten van Makkelie was waardeloos maar het spel nog meer. Vanuit trainersperspectief snap ik laat wisselen als je 0-2 voorstaat maar als supporter hunker je naar iemand als Kudus zoals hij invalt. Alleen dan rond de 60e minuut ipv de 80e.
Dit! Fijn om te zien dat Ajax eens niet als dolle kippen maar de 0-3 wil zien te maken en m dan juist in de omschakeling om je oren te krijgen...quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Waarom risico nemen door aanvallender te gaan spelen bij Utrecht uit om 12:15? Ons vermaken doen ze wel weer in de Arena.
Ja maar hij geeft geen 15 assists en 10 goals per seizoenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef Simmertje het volgende:
Alvarez was echt by far de beste man bij Ajax. Die jongen heeft echt een gigantische ontwikkeling doorgemaakt, wat een verschil met 1-2 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |