Zal allemaal best maar een 28 jarige Argentijn die bij Sevilla speelt komt natuurlijk nooit naar Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar hij scoort en assisteert ook veel vanaf rechts.
Oh, ik geloof er ook niet zo in. Sevilla is in crisis, heeft al weinig vleugelspelers ter beschikking.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal allemaal best maar een 28 jarige Argentijn die bij Sevilla speelt komt natuurlijk nooit naar Ajax.
Speelde 17x linksbuiten en 20x rechtsbuiten vorig seizoen in alle competitiewedstrijden: https://www.transfermarkt(...)1/plus/0?saison=2021 - dit seizoen wel twee keer vanaf linksquote:
Nee,natuurlijk niet. Alvarez is de belangrijkste speler van deze selectiequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke kerel? Toch niet Sangaré mag ik hopen?
Los van de haalbaarheid: sta jij op de banken als hij wel komt? Ik ken 'm niet goed.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik geloof er ook niet zo in. Sevilla is in crisis, heeft al weinig vleugelspelers ter beschikking.
Tenzij de financiële nood hoog is.
mee eens hoor al denk ik dat je met Antony meer kans had gehad op CL overwinteringquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Tja, Ziyech een jaartje huren en voor de rest het geld lekker op zak houden... maar ook prima als dit de groep is waarmee we het gaan doen
Waar was die droomaanval dan tegen Benfica vorig jaar? Ook Anthony werd volledig geneutraliseerd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:48 schreef F.M.D. het volgende:
Antony weg en dus ook de kansen om met een droomaanval hoge ogen te gooien in de CL. Geld uiteindelijk toch belangrijker voor Ajax dan sportieve ambities.
Jij vind Tadic-Haller-Antony gelijkwaardig aan Bergwijn-Brobbey-Antony?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Waar was die droomaanval dan tegen Benfica vorig jaar? Ook Anthony werd volledig geneutraliseerd.
toen was Bergwijn er nog niet bij en verder was dat gewoon een slechte troll pogingquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Waar was die droomaanval dan tegen Benfica vorig jaar? Ook Anthony werd volledig geneutraliseerd.
Is wel lastig te vergelijken. We hebben Brobbey nog niet op dat niveau gezien en Haller schoot er elf(?) in in de CL.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vind Tadic-Haller-Antony gelijkwaardig aan Bergwijn-Brobbey-Antony?
Klopt, kan voor nu alleen maar bij speculeren blijven. Gevoelsmatig zijn we er wel op vooruit gegaan voetballend met Brobbey t.o.v. Haller en met Bergwijn t.o.v. Tadic. Het is maar de vraag hoe dat in de grote wedstrijden gaat zijn maar ook met de aanval van vorig jaar zette dat weinig zoden aan de dijk tegen Benfica (vergeet Onana ook niet).quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is wel lastig te vergelijken. We hebben Brobbey nog niet op dat niveau gezien en Haller schoot er elf(?) in in de CL.
blijft altijd moeilijk en we hebben er maar 1 wedstrijd van kunnen genieten maar 2 vleugels met diepgang geeft toch wel een slok meer ruimte om te voetballenquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is wel lastig te vergelijken. We hebben Brobbey nog niet op dat niveau gezien en Haller schoot er elf(?) in in de CL.
Jij vindT (!) Tadic-Brobbey-Bergwijn minder dan Tadic-Haller-Antony?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vind Tadic-Haller-Antony gelijkwaardig aan Bergwijn-Brobbey-Antony?
gelukkig zijn we nu wel van dat ge-Anthony af, nog 1 keertje ANTONY!quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:55 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Jij vindT (!) Tadic-Brobbey-Bergwijn minder dan Tadic-Haller-Antony?
Ook zonder Anthony is er nog genoeg stootkracht. Bergwijn en Brobbey maken het verschil.
Je hebt strijders nodig daarom moet je Klaassen houden en iets belangrijker maken dan nu het geval is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je Ziyech niet halen zodat een boerenkoolvoetballer als Klaassen veel kan gaan spelen?
Sympathieke jongen hoor die Klaassen en maakt soms ook belangrijke goals, maar voetballend is het wel zo matig dat ik hem lekker zou doorselecteren als je Europees stappen wil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |