We hebben Ziyech eigenlijk echt niet nodig, dit geeft precies de ruimte zodat ook Klaassen en Kudus nog aan spelen kunnen toekomen nu Berghuis en Tadic het gat op rechts opvullen. Daarnaast heb je al Conceicao en Hansen voor de toekomstquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
95 miljoen + 5 miljoen bonussen volgens The Athletic.
Nou hopen dat er nog iets met Ziyech geregeld kan worden.
De twee laatstgenoemde kunnen het alleen niet naar behoren vanaf die positie. Niet op CL niveau tenminste.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben Ziyech eigenlijk echt niet nodig, dit geeft precies de ruimte zodat ook Klaassen en Kudus nog aan spelen kunnen toekomen nu Berghuis en Tadic het gat op rechts opvullen
Dit kan toch niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)sie-duels-in-35-jaar
[ afbeelding ]
Kent de club en speelstijl nu al een aantal jaar, kan totaal zonder druk spelen gezien zijn aankoopbedrag inmiddels verbleekt bij de overige selectiespelers en heeft meer Europese ervaring opgedaan. Ik zie verre van een basisspeler in hem maar als hij een rol kan vervullen zoals vandaag in de laatste 10 minuten om een Timber te ontlasten dan is dat prima.quote:
Hanssen kan echt nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben Ziyech eigenlijk echt niet nodig, dit geeft precies de ruimte zodat ook Klaassen en Kudus nog aan spelen kunnen toekomen nu Berghuis en Tadic het gat op rechts opvullen. Daarnaast heb je al Conceicao en Hansen voor de toekomst
Waarom zou je Ziyech niet halen zodat een boerenkoolvoetballer als Klaassen veel kan gaan spelen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben Ziyech eigenlijk echt niet nodig, dit geeft precies de ruimte zodat ook Klaassen en Kudus nog aan spelen kunnen toekomen nu Berghuis en Tadic het gat op rechts opvullen. Daarnaast heb je al Conceicao en Hansen voor de toekomst
Ze hebben toch al die Turkse CV gehaald die je dan beter die minuten kan geven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kent de club en speelstijl nu al een aantal jaar, kan totaal zonder druk spelen gezien zijn aankoopbedrag inmiddels verbleekt bij de overige selectiespelers en heeft meer Europese ervaring opgedaan. Ik zie verre van een basisspeler in hem maar als hij een rol kan vervullen zoals vandaag in de laatste 10 minuten om een Timber te ontlasten dan is dat prima.
Was ik straal vergeten, heb je gelijk in idd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al die Turkse CV gehaald die je dan beter die minuten kan geven.
Die is volgens mij voor de toekomst gehaald en nu nog niet echt bruikbaar als ik het goed inschat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al die Turkse CV gehaald die je dan beter die minuten kan geven.
Die Kaplan zal best moeten wennen maar die kan toch wel gewoon in de Perr Schuurs rol spelen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die is volgens mij voor de toekomst gehaald en nu nog niet echt bruikbaar als ik het goed inschat.
Niet dat ik Machalan er graag bij zou willen overigens, stel je voor dat Timber geblesseerd raakt![]()
Speelde vorig jaar wel basis bij Anderlecht overigens, voor wat het waard is.
120 miljoen en dan die kerel van psv kopen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:22 schreef Wotte het volgende:
Als Susan Alvarez nog verkoopt voor 31 augustus word ik wel boos.
Nee, van hem blijven ze af. Het is mooi geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
120 miljoen en dan die kerel van psv kopen.
Welke kerel? Toch niet Sangaré mag ik hopen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
120 miljoen en dan die kerel van psv kopen.
Ik werd spontaan nerveus toen Magallan inviel voor Timber vandaag, ik zag die 0-2 al verdampenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Kaplan zal best moeten wennen maar die kan toch wel gewoon in de Perr Schuurs rol spelen?
Magallan weet je sowieso dat hij het niveau absoluut niet aan kan en zit ook totaal geen toekomst in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |