SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na een TD met een fotogenieke pik nu dus een met stalen ballen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Vd Sar doet de onderhandelingen blijkbaarquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
90 miljoen voor een matige voetballer en nog weigeren?
Ik denk dat iemand een hele flinke zonnesteek heeft opgelopen![]()
![]()
![]()
Voor dat geld kun je echt 5 spelers kopen (minstens) die veel meer toevoegen voor je team, zeker bij het huidige elftal wat ze hebben.![]()
Noem die 5 eens op dan aubquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:40 schreef bianconeri het volgende:
![]()
![]()
Voor dat geld kun je echt 5 spelers kopen (minstens) die veel meer toevoegen voor je team, zeker bij het huidige elftal wat ze hebben.No bitch to me![]()
Noem eens vijf namenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:40 schreef bianconeri het volgende:
![]()
![]()
Voor dat geld kun je echt 5 spelers kopen (minstens) die veel meer toevoegen voor je team, zeker bij het huidige elftal wat ze hebben.
.![]()
Noem er maar 5 opquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:40 schreef bianconeri het volgende:
![]()
![]()
Voor dat geld kun je echt 5 spelers kopen (minstens) die veel meer toevoegen voor je team, zeker bij het huidige elftal wat ze hebben.![]()
Nee hoor, drie. Jan, Vennegoor en Hesselinkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vennegoor en Hesselink, dat zijn er al 2![]()
Niels Oude Kamphuis erbij . 6quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee hoor, drie. Jan, Vennegoor en HesselinkRED ONS HENNIEGOD![]()
Scheelt dat het WK er al snel aankomt, dus als Antony hier volgende week nog is, dan heeft het weinig zin voor hem om werkweigering te doen.
Toch stiekem hopen dat ie blijft, al verwacht ik nog steeds dat er wel een bod richting de 100 miljoen gaat en ie vertrekt.![]()
Ajax profiteert ook van het feit dat Man U in paniek is en moet, wij moeten niks. Dus denk dat vd Sar gewoon wacht tot die 100 miljoen op tafel ligt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Scheelt dat het WK er al snel aankomt, dus als Antony hier volgende week nog is, dan heeft het weinig zin voor hem om werkweigering te doen.
Toch stiekem hopen dat ie blijft, al verwacht ik nog steeds dat er wel een bod richting de 100 miljoen gaat en ie vertrekt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Simmertje op 26-08-2022 21:32:26 ]![]()
Dan nog, 90 miljoen is een zwaar bod. 60 gaat die weg bij een redelijk wk, maar dit is hoog pokerspel. Beter duidelijkheid en nog snel een vervanger regelen. Je hebt nog maar een paar dagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ajax profiteert ook van het feit dan Man U in paniek is en moet, wij moeten niks. Dus denk dat vd Sar gewoon wacht tot die 100 miljoen op tafel ligt.![]()
Aan de andere kant maak je met een Antony veel meer kans op een tweede ronde CL en daarnaast het kampioenschap. Dat levert ook tientallen miljoenen op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan nog, 90 miljoen is een zwaar bod. 60 gaat die weg bij een redelijk wk, maar dit is hoog pokerspel. Beter duidelijkheid en nog snel een vervanger regelen. Je hebt nog maar een paar dagen![]()
Ziyech is ook nog niet ergens anders heen, 10 miljoen aan de ene kant en 10 aan de andere kant kan de boel misschien net los trekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan nog, 90 miljoen is een zwaar bod. 60 gaat die weg bij een redelijk wk, maar dit is hoog pokerspel. Beter duidelijkheid en nog snel een vervanger regelen. Je hebt nog maar een paar dagen![]()
Als supporter van Ajax hoop ik dat Antony blijft. De wedstrijden dat ik in het stadion zit, of voor de televisie, is dat leuker natuurlijk.
Als bedrijf zou het als Ajax zijnde enorm dom zijn om niet te verkopen. Een bod hoger dan wat Manchester deze periode bied, gaat er niet komen. Daar is de eredivisie te klein voor.![]()
Dan zal hij echt wat aan zijn effectiviteit moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Aan de andere kant maak je met een Antony veel meer kans op een tweede ronde CL en daarnaast het kampioenschap. Dat levert ook tientallen miljoenen op.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziyech is ook nog niet ergens anders heen, 10 miljoen aan de ene kant en 10 aan de andere kant kan de boel misschien net los trekken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: