1945 faxte net, ze zijn een taal nsb-er kwijtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:04 schreef Innisdemon het volgende:
Me is geen bezittelijk voornaamwoord
De fax stamt uit de jaren '60quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:08 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
1945 faxte net, ze zijn een taal nsb-er kwijt
Dat is pas over 40-45 postsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:17 schreef Het_Bokje het volgende:
en we hebben de Godwin te pakken. Knap!
Kloppen ze niet op de deur?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:17 schreef Fer het volgende:
Me bel is stuk, dus al bericht gestuurd naar de woningbouw, maar dat zou nog wel even gaan duren. Dus dacht ik, bestel wel een draadloze bel op batterij bij Bol.
Maar nu wordt die nieuwe bel dus niet bezorgd, omdat niemand open doet voor de bezorger. Ja die belt aan, maar dat hoor ik dus niet door de kapotte bel
Ja, dat is wel balen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja de deur van de portiek, dat hoor je niet op de galerij.
Beter een witte plastic stoel en een tree Schültënbräü. Uiteraard gelardeerd met kut roepen naar de buuf.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:12 schreef Stoeprand het volgende:
Zet als een Turk een tafel en stoel neer voor je woning en drink thee tot de bezorger er is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |