Zullen wij samen naar Napoli - Ajax gaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:13 schreef Aiciu het volgende:
Als iedereen ze gaat erkennen help je mee met dat probleem.
Emo is minder schadelijk voor de mensen zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:15 schreef Scuidward het volgende:
Dus vroeger werden deze mensen emo en nu worden ze transgender zeg jij. In beide gevallen heb je er toch geen last van?
Hoe heb jij last van de klacht uit de OP?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:15 schreef Scuidward het volgende:
Dus vroeger werden deze mensen emo en nu worden ze transgender zeg jij. In beide gevallen heb je er toch geen last van?
Wat is er schadelijk aan een pruik en make-up? Of zit het mes er al in?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Emo is minder schadelijk voor de mensen zelf.
Los van het interpreteren van de kernboodschap, weinig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:08 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Hoe heb jij last van de klacht uit de OP?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:15 schreef Marsenal het volgende:
Zou ze allebei doen, als ze eenmaal een kutje hebben.
Huh?! Bart de Graaf die leeft toch niet meer?quote:
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zullen wij samen naar Napoli - Ajax gaan?
Die Benjamin en Lorenzo wonen begeleid en gaan niet veel beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:19 schreef Regilio_ het volgende:
You go girl!
Maar serieus, wat een ouders moet die gekke Sjors hebben.
Begeleid wonen lijkt me wat beter voor hem.
:Als je vanwege deze 2 downies die maar roepen dat ze transgender zijn concludeert dat transgenders daarom per definitie verstandelijk beperkt zijn, tsja. Hoe kan je zo denken?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil eigenlijk wel de mening van de fokkers die altijd zo met dat woke lopen te leuren.
Of Tim Hofman met zijn woke agenda hoe voelen die mensen zich straks als het eerste gehandicapte slachtoffer valt?
En goedkoper voor de samenleving..quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Emo is minder schadelijk voor de mensen zelf.
Maar dat zeg ik helemaal niet he gap.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
:Als je vanwege deze 2 downies die maar roepen dat ze transgender zijn concludeert dat transgenders daarom per definitie verstandelijk beperkt zijn, tsja. Hoe kan je zo denken?
Nou ja, dat je het een hype noemt is wel typerendquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik helemaal niet he gap.
De hype heeft nu ook de verstandelijk beperkten bereikt en dat is gevaarlijk mensen die niet in staat zijn de gevolgen te overzien die nu ook transgender willen worden.
Sinds een jaartje ongeveer zijn transgenders een beetje de troetelbeertjes van de maatschappij en media toch.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat je het een hype noemt is wel typerend
Geen idee. Ligt er maar net aan wat je kijkt. Rapper Sjors zie ik heel sporadisch eens voorbij komen ergens maar geen flauw idee wie Benjamin en Lorenzo überhaupt zijn. En ik vermoed het gros van de bevolking. Denk dat je dit soort figuren iets belangrijker maakt dan ze zijn. Namelijk net niksquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds een jaartje ongeveer zijn transgenders een beetje de troetelbeertjes van de maatschappij en media toch.
Dat er nu mensen zo als Sjors Benjamin en Lorenzo zijn en er zijn vast meer die beperkt zijn die denken ik ga maar transgender worden want dan is mijn leven beter is natuurlijk ook niet voor niks die zien dat ook.
Weet je überhaupt hoe een transitie eraan toegaat? Hij kan niet zomaar een doorverwijzing krijgen van de HA om zich te laten behandelen. Daar gaat een heel traject aan vooraf, ook met een psycholoog. Dat gaat echt niet gebeurenquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lorenzo kan al niet mee normaal naar zijn voetbalclubje heen omdat andere supporters niet zo blij zijn met hoe hij zich manifesteert momenteel.
wat als het jong straks vol verbouwd is en hij wil het allemaal toch niet en beseft opeens wat hij zichzelf allemaal aan doet en ziet geen uitweg meer.
Dit idd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je überhaupt hoe een transitie eraan toegaat? Hij kan niet zomaar een doorverwijzing krijgen van de HA om zich te laten behandelen. Daar gaat een heel traject aan vooraf, ook met een psycholoog. Dat gaat echt niet gebeuren
Volgens mij hebben veel mensen het idee dat het gewoon iets is als een boobjob ofzoquote:
Die indruk heb ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen het idee dat het gewoon iets is als een boobjob ofzo
Mwoah.... ik denk dat Roddelpraat best een crowdfunding wil starten zodat Tukkertje Lorenzo een operatie in Thailand kan laten doenquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je überhaupt hoe een transitie eraan toegaat? Hij kan niet zomaar een doorverwijzing krijgen van de HA om zich te laten behandelen. Daar gaat een heel traject aan vooraf, ook met een psycholoog. Dat gaat echt niet gebeuren
Daarom is dat ook een mensonterend kanaalquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mwoah.... ik denk dat Roddelpraat best een crowdfunding wil starten zodat Tukkertje Lorenzo een operatie in Thailand kan laten doen
Het was toch tof dat er toen een andere auto voor 'm geregeld is toen hij klappen had gehad en z'n autootje gesloopt was?quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom is dat ook een mensonterend kanaal
Geen idee. Niet iets wat ik op de voet volgquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het was toch tof dat er toen een andere auto voor 'm geregeld is toen hij klappen had gehad en z'n autootje gesloopt was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |