Misschien kan je de specifieke R&P mod die ik om veelzijdige redenen niet zal taggen lief vragen of hij weer open magquote:
Redenen hebben veel zijden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je de specifieke R&P mod die ik om veelzijdige redenen niet zal taggen lief vragen of hij weer open mag
@CoolGuy @Lenny77 graag openquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je de specifieke R&P mod die ik om veelzijdige redenen niet zal taggen lief vragen of hij weer open mag
Redenen hebben veel zijden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen je moederquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:CoolGuy @:Lenny77 graag open
Dat zei je moeder tegen mijquote:Dank u zeer.
Dit is geen topic voor R&P.. in ONZ zou het mss wel goed staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:CoolGuy @:Lenny77 graag open
Dank u zeer.
De wereld is niet lief, beste Lenny. Soms lucht een goeie rant op en leuk leesvoer voor de rest op deze grijze middag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is geen topic voor R&P.. in ONZ zou het mss wel goed staan?
Maar dan nog is het geen lief topic
Klopt maar de R in R&P staat niet voor rant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De wereld is niet lief, beste Lenny. Soms lucht een goeie rant op en leuk leesvoer voor de rest op deze grijze middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |