Stukje gelezen. Als je homoseksuele spanningen bij de elf scènes voelt ben je wel heel erg op zoek (lol)quote:Op zondag 4 september 2022 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef eens een linkje dan waar de acteur zegt dat Elrond gay is.
Enige wat ik kan vinden is een mening van een YouTuber
https://boundingintocomic(...)laims-elrond-is-gay/
En die zegt ook dat Galadriel een Mary Sue en Elven Karen is net als jij.
Wist je eigenlijk al dat een Elf verzonnen is, en dat ze in het echt niet bestaan maar ook nooit bestaan hebben? Of denk je dat het echt gebeurt is, ergens in de westerse wereld en niet verzonnen is?quote:Op zondag 4 september 2022 12:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hopelijk ben je bewust van de ironie van wat je daar neer zet.
Dat is het.quote:Op zondag 4 september 2022 19:49 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Beau van Erven Doorens ook een rolletje heeft weten bemachtingen
Vind ik ook veel te veel. Beetje comic relief kun je verwachten maar dit is gewoon treurigquote:Op zondag 4 september 2022 20:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind dat gedoe met die Hobbits tergend om naar te kijken. Of wat zijn het?
De vergelijking met Star Wars vind ik erg raak, daar vind ik ook de 1ste twee films het beste, bij film 3 begonnen er al barstjes in te komen , maar was nog ok en daarna werd het matig tot slecht. Ik kijk dus de 1ste trilogie nog regelmatig en de rest heb ik hoogstens 1 keer gekeken en hoef ik nooit weer te zien. (sommige spin-offs ook helemaal niet gezien) Bij LotR zal het denk ik net zo gaan, de 1ste 3 films wil ik wel vaker zien, de rest niet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net de eerste 2 eps gezien en vond het leuk! Die hard fans vinden het minder volgens mij, maar who cares.
"The people who had Star Wars the most are Star Wars fans" geldt ook wel voor LOTR volgens mij
dat hoort bij het plot, de mensen zijn de Haradrim en Oosterlingen, die onder invloed van Morgoth / Sauron komen , en bij dit soort sprookjes zijn de baddies altijd lelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua aantal niet blanken?
Het viel wel op in elk geval, elke kennismaking met nieuwe karakters/volken zat er wel een donkere in.
Ik vind het alleen jammer dat iedereen zo lelijk is.
Verzinsels van de scriptwriters. Verre voorouders van de Gouw hobbits. Deze serie husselt een paar duizend jaar aan middle earth geschiedenis door elkaar en mag vanwege copyright een boel feiten niet gebruiken. Dus ze moeten behoorlijk veel erbij verzinnen, zal in de volgende seizoenen wel zo blijven.quote:Op zondag 4 september 2022 20:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind dat gedoe met die Hobbits tergend om naar te kijken. Of wat zijn het?
Hoeft het niet slechter te maken.quote:Op zondag 4 september 2022 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Verzinsels van de scriptwriters. Verre voorouders van de Gouw hobbits. Deze serie husselt een paar duizend jaar aan middle earth geschiedenis door elkaar en mag vanwege copyright een boel feiten niet gebruiken. Dus ze moeten behoorlijk veel erbij verzinnen, zal in de volgende seizoenen wel zo blijven.
Klopt, maar die harfoots leken vooral comic-relief en tot dusver niks aan het verhaal toe te voegen.quote:Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoeft het niet slechter te maken.
Ik had hem al tot Beau van Elven Doorens omgedoopt tijdens het kijkenquote:Op zondag 4 september 2022 19:49 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Beau van Erven Doorens ook een rolletje heeft weten bemachtingen
Hoeft niet, maar het is nou ook niet zo dat je Tolkien zomaar overtreft als serieschrijver. Je merkt gewoon dat het een ander gehalte krijgt.quote:Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoeft het niet slechter te maken.
Mwah, gezien die stranger daar is aangekomen zou ik niet durven zeggen dat ze tot dusver niet hebben bijgedragen aan het verhaal.quote:Op zondag 4 september 2022 22:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
Klopt, maar die harfoots leken vooral comic-relief en tot dusver niks aan het verhaal toe te voegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |