quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:11 schreef PS. het volgende:
Precies wat ik van te voren al dacht over deze uitzending.
BOOS was vroeger best een leuk leuk programma ondanks de (wmb) iets te linkse insteek.
Het programma gaat al een goed jaartje over een andere koers. Tim Hofman wil de nieuwe messias worden. Wat hij met de eerste aflevering aanhaalde was prima, maar het was ook overduidelijk een "kijkmijzogoedzijn" show.
Bovendien waren daar dingen naar voren gekomen die nog steeds niet duidelijk zijn. Inmiddels heeft iedereen Marco Borsato gecanceld, maar een rechtszaak is er nog nooit van gekomen. Ondertussen kan die man niet eens na 8 maanden met zoon in een stadion zitten zonder dat mensen er wat van vinden.
Straks blijkt dat bijvoorbeeld niet waar te zijn, kan een Borsato zich dan ooit nog laten zien..
Imo had deze uitzending niet gehoeven, en is het veel te veel een Tim Hofman show die even weer aandacht nodig heeft. Kom je met wat nieuws of bewijs prima, maar hier gebeurde precies niks.
LOL, dit zegt veel over het falende piemeltje van Ali B.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Maar ondanks dat alles...de dames voelde zich niet serieus genomen!
Zn gay ass earpiercings niet gezien? Tevens klinkt ie 5% minder gay dan Filemon.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet aan het uiterlijk al dat hij niet te vertrouwen is. Zo'n sjappie die een baard en wat random tattoos neemt om "hard" over te komen. Was vroeger waarschijnlijk het nerdje van de klas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Rutte: lemme just... studenten een studieschuld van honderden euro's geven (jammer joh dat je net in dat jaar valt), de huizenmarkt zonder toezicht laten verneuken door particulieren, de boodschappen, benzine, verzekeringen, energie, gas water licht kneiter duur maken, bejaarden hun eten op waxinelichtjes laten verwarmen, pensioenen van mensen die hun hele leven gewerkt hebben zonder toezicht laten verneuken, de meest armen het hardste raken met alles wat er te verzinnen valt, en ondanks deze hele ogenschijnlijk economische downfall waarop ik alle prijsverhogingen en inflatie baseer de overheid 2 miljoen euro winst laten maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:10 schreef Slavski het volgende:
Wie gebruikt tegenwoordig geen mensen voor eigen gewin? Kijk naar de hele samenleving lol. Geld is belangrijker dan een mensenleven. Dat is het systeem waar jij en ik tegenwoordig in leven.
Ik heb wel wat van die afleveringen met opgelichte jongeren gezien toen ik me verveelde. Dat met dat asielzoekerkindje en AL die onzinheisa erna was al irritant. Dit kan alleen maar erger zijn.quote:
2021 belde, wil z'n Ali B slachtoffers terug.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Heb net de aflevering van Boos gekeken en dit is wat ik vind:
Hij zegt dat de aanleiding om een tweede aflevering te maken was omdat een medewerker en sommige slachtoffers zich niet serieus zou hebben gevoeld en dat zou pijn doen.
Heel de Voice is van de buis gehaald, miljoenen aan schadeverlies voor Talpa, imagoschade De Mol, alle maatschappelijke onderwerpen zijn opgeleefd mbt grensoverschrijdend gedrag, de dames zijn gehoord, alle vier de daders zijn bestraft voor het leven.
Maar ondanks dat alles...de dames voelde zich niet serieus genomen!
Ook de stemmingmakerij die Tim tegen Itv opzet, is een beetje zielig.
Tim verwijt Linde dat ze de zaak niet serieus neemt terwijl er gewoon een onderzoek loopt.
En in zo'n geval kan je niets zeggen en moet Tim de beslissing van haar respecteren.
Wat Tim dan doet, is persoonlijk worden. Mevrouw zou uit de hoogte doen en mevrouw Linde kaatste dat vakkundig terug.
Tim vindt zijn maatschappelijke waardes belangrijker dan die van Linde en dat dringt die dan op.
De échte aanleiding voor deze uitzending zal ik jullie maar vertellen:
Tim had een enorm succes bij de eerste Tvoh-rel en wilde dit evenaren.
Aan het einde van de aflevering zat er een reclamespotje in van zijn nieuwe optredens PakdeMacht.
Grappig is het dan hoe Tim iedereen verwijt het onderwerp niet serieus te nemen, maar zelf de aflevering gebruikt om reclame te maken voor zijn nieuwe show.
Zoals Tim had gezegd als het bij iemand het geval was geweest: reclame maken over de rug van de slachtoffers.![]()
Deze voor je Tim [ afbeelding ]
Ja maar daar zijn ze zelf niet helemaal schuldig aan. Het zijn geen volwassenen. Tevens willen ze heel graag het lieverdje zijn van hun begeleider.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:19 schreef gers het volgende:
Dikke kans dat al die dames zich ophoog wilden neuken, "als er geneukt moet worden dan wordt er geneukt"
2019quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:33 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Tim is waarschijnlijk zelf nogal gefrustreerd
https://www.mediacourant.(...)s-pik-in-stofzuiger/
In aflevering 1 deed hij dat en dat wordt ook gewaardeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:52 schreef Id_do_her het volgende:
Je kan het oneens zijn met zijn manier van werken, maar ik zal dan wel weer de enige zijn die het kan waarderen dat hij een maatschappelijk probleem aan de kaak stelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |