Alle krachtstroom aansluitingen zijn al bezetquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:19 schreef Plompzakker het volgende:
Je niet uitsluitend bezig houden met frituren wanneer je op de wc zit
Moet ik ook eens gaan doen, ideaal ook om hun meest gore roddels af te luisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:24 schreef junkiesietze het volgende:
Ik sneak dan altijd de vrouwen wc in en ga dan opeens keihard tegen de deur beuken. schrikken ze zich helemaal de tering, lache joh.
Niet de werkdag beginnen met op de porseleinen troon uitgebreid gaan schijten met een kopje koffie, bittergarnituur en een ochtend krantjequote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:58 schreef LanaMyst het volgende:
De ware klacht is natuurlijk dat mensen op hun werk gaan zitten kakken, net doen alsof en ondertussen even je NSFW berichtjes doornemen okay, maar daadwerkelijk kakken
Op de kokschool hier in de stad hebben ze een gemberneutraal toiletquote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:47 schreef Näsenbar het volgende:
Geen genderneutrale toiletten hebben
Ja maar alleen op een traditionele vlakschijter ivm geurpallet, met een plonspot heb ik niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet de werkdag beginnen met op de porseleinen troon uitgebreid gaan schijten met een kopje koffie, bittergarnituur en een ochtend krantje![]()
Dan weet je dat je een pauper beta bent
Ja dat viel mij zwaar tegen van die meidquote:
Geurpalletquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:41 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ja maar alleen op een traditionele vlakschijter ivm geurpallet, met een plonspot heb ik niks.
Zij poept ookquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dat viel mij zwaar tegen van die meid
Een gemiddeld mens verdient ongeveer +/-1200 euro per jaar aan betaald schijten, ff snel uitgerekendquote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Betaald kakkenHet liefst zo lang mogelijk zodat al je collega's daarna wegrennen vanwege de geur die in je kleren is getrokken.
Altijd vervelend dit. Niet zozeer als je de luisteraar bent maar meer als je de perser bent. Want zo een plons zoals jij omschrijft geeft aan dat het water ook omhoog spat tegen de goever/gat.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier op het werk hebben we zo een toilet, we zijn iets meer geëvolueerd dan de rest van Nederland, zeker de randstad
Zojuist moest ik toch wel weer keihard voor een nummer twee en voor mij ging net een lekker wijf het damestoilet op. Nu liggen die twee ruimtes direct naast elkaar en ze zijn best gehorig, en wat ik dan altijd leuk vind, is op het direct aangrenzende toilet plaats nemen en luisteren naar wat zo'n aantrekkelijk vrouwsel dan voor klatergeluiden maakt![]()
Dus ik zojuist ook weer ff goed luisteren naar het klatergoud, hoor ik op een gegeven moment echt zo'n hele vette plons van zo'n stuk duikboot poep
Mijn plezier was meteen helemaal weg
Ik heb haar wel nog vuil aangekeken, de smerige vuns
Niet gekliktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |