Hangt af van waar je zit in je slaap op het moment dat de wekker gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Was slaap maar zo goed uitgezocht als trainingsschema's
Dan weet ik of het slim is om weer om te draaien als ik om 6:30 bijna klaarwakker ben. Want nu voel ik me alleen maar brak van het weer omdraaien
Nah, pijn is een harde grens. Ongemak is uiteraard geen probleem.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pijn is fijn. Het tempo dat ik soms loop doet echt niet onder voor rustig joggen, gaat best
Nou ja, als het buiten niet 30 graden en gigantisch benauwd is zoals vandaag.
Jep. Ik heb wel van dat poeder staan om zelf aan te maken, maar da's puur als ik vanwege een trainingsschema wél echt iets moet doen op dagen zoals deze.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
90% van wat die sportdrankjes zeggen te doen is voor de normale sterveling alleen maar marketing praatjes imo.
Zal ik druk gaan doen?quote:
Ik heb ook zo'n proteine/voedings poeder gedoe, maar dat gebruik ik idd ook alleen op dagen dat middag eten er bij in schiet en ik nog ga sporten die dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van waar je zit in je slaap op het moment dat de wekker gaat.Zo heb ik zelf de irritante eigenschap dat na een uur of 2 slapen m'n eerste slaapcyclus erop zit, als ik dan wakker word, blijf ik wakker.
[..]
Nah, pijn is een harde grens. Ongemak is uiteraard geen probleem.
Op m'n langere afstanden wandelen, is m'n gemiddelde snelheid meestal zo'n 6km/u (en de wandelingen zijn meestal zo'n 20-25km), mits vlak.M'n hardlooptempo ligt daar doorgaans niet heel ver boven (m'n relaxte loopjes gaan op 8-9km/u), maar dat is ook weer een heel andere looptechniek. In vochtige hitte functioneer ik gewoon niet, dus daarin trainen mijd ik als ik kan.
[..]
Jep. Ik heb wel van dat poeder staan om zelf aan te maken, maar da's puur als ik vanwege een trainingsschema wél echt iets moet doen op dagen zoals deze.
Extra proteīne ben ik wel wat regelmatiger mee, maar da's vooral vanwege m'n geweldige combinatie van vegetarisch eten en lactose/peulvruchten/noten-intoleranties.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n proteine/voedings poeder gedoe, maar dat gebruik ik idd ook alleen op dagen dat middag eten er bij in schiet en ik nog ga sporten die dag.
Ik heb geen wekker momenteel. Begin om 10 en ben zelden niet al op tijd uit mezelf wakker. Erg handig om eindelijk eens uit te vogelen wat nou echt werkt voor mij, maar nog weinig succes geboekt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Hangt af van waar je zit in je slaap op het moment dat de wekker gaat. Zo heb ik zelf de irritante eigenschap dat na een uur of 2 slapen m'n eerste slaapcyclus erop zit, als ik dan wakker word, blijf ik wakker.
wat ontzettend onverwachtquote:
ik gebruik helemaal niks erbij maar als ik straks weer wat meer regelmaat heb en wat makkelijker weer naar de sportschool ook kan ga ik maar eens aan de creatinequote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n proteine/voedings poeder gedoe, maar dat gebruik ik idd ook alleen op dagen dat middag eten er bij in schiet en ik nog ga sporten die dag.
HALLO VOCHTIGE LAPPENMANDPOESquote:
preworkoutquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga nu nog een keer aan de cafeīne.
Geen lappenmand hier, ik ga lekker wandelenquote:
Ik heb al bijna twee potten koffie op en het is net middagquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga nu nog een keer aan de cafeīne.
Pre-hangmat meer.quote:
Ik ga dit weekend weer genoeg junkvoer eten, dus ik begin volgende week maar weer even wat meer shakes ipv maaltijden te consumeren en weer wat meer te gaan sporten.quote:
Ik was eigenlijk van plan om vanavond naar training te gaan, maar m'n pezen zijn nog niet bijgekomen van de vorige.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer genoeg junkvoer eten, dus ik begin volgende week maar weer even wat meer shakes ipv maaltijden te consumeren en weer wat meer te gaan sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |