quote:fiezieke
Met coach bedoelt hij waarschijnlijk begeleider?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik dacht dat je bijles Nederlands kreeg.
kom bij ons wonen, geen gezeik, geen gezeur, gewoon geld vangen en af en toe de begeleiding neukenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:10 schreef Rugdopey het volgende:
Sinds deze week heb ik vanaf hier een coach aan me gekoppelt gekregen een of andere lijf coach die me zou moete helpen om invulling te geven aan me dagen. Ik moet zeggen ik vind die vent een beetje vaag. Hij heb het steeds over imagieneren ofzo en dat ik me moet focussen op men einddoel zodat ik het kan manifesteren in de fiezieke werkelijkheid (heb het opgeschreven andera onthou ik het niet). Ook heb ie een lijsje gegeven van allemaal dingen die ik elke dag moet doen koud douchen, 5 dankwoorden opschrijven, en een boeler journaal bijhouden ofzo. Ik moet zeggen heb er nog weinig mee gedaan vind het maar gebakken lucht iemand anders ervaring met een coach????
Je behandelaar bedoel jequote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn vriendin is ook mijn lijf coach
Het is nog deprimerender dat er hier users zijn die denken dat het oprechte fouten zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:37 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zie ts al helemaal voor me, zijn verhaaltje verzinnen en daarna zorgvuldig spelfouten toevoegen....
Wat een deprimerend beeld.
Geeft ie ook taalles?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:10 schreef Rugdopey het volgende:
Sinds deze week heb ik vanaf hier een coach aan me gekoppelt gekregen een of andere lijf coach die me zou moete helpen om invulling te geven aan me dagen. Ik moet zeggen ik vind die vent een beetje vaag. Hij heb het steeds over imagieneren ofzo en dat ik me moet focussen op men einddoel zodat ik het kan manifesteren in de fiezieke werkelijkheid (heb het opgeschreven andera onthou ik het niet). Ook heb ie een lijsje gegeven van allemaal dingen die ik elke dag moet doen koud douchen, 5 dankwoorden opschrijven, en een boeler journaal bijhouden ofzo. Ik moet zeggen heb er nog weinig mee gedaan vind het maar gebakken lucht iemand anders ervaring met een coach????
Ok ok iedereen gelooft je. Vd heeft een vriendin.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn vriendin is ook mijn lijf coach
zE iS aDvocAatquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:58 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ok ok iedereen gelooft je. Vd heeft een vriendin.
[ link | afbeelding ]
begeilsterquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Met coach bedoelt hij waarschijnlijk begeleider?
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:58 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ok ok iedereen gelooft je. Vd heeft een vriendin.
[ link | afbeelding ]
Ja ikquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:10 schreef Rugdopey het volgende:
iemand anders ervaring met een coach????
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:15 schreef SpecialK het volgende:
Life lifecoach heeft jou aangeraden om je boeleractiviteiten en andere homoseksuele fratsen bij te houden in een dagboekje?
Goeie tip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |