We zakken alleen maar in de ranking. Nog even en we vallen buiten de top 100quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:01 schreef TLC het volgende:
En dan zegt zo'n Toon Gerbrandts bij Studio Voetbal dat PSV de laatste jaren het in Europa goed doet
ik dacht toen al wat de neuk![]()
Baggerantwoorden ook van die toeristenharingvolendammer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed interview. Wat zijn dit voor baggervragen
Ik denk iedere keer dat mijn tv op 4:3 staat ipv 16:9quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:05 schreef De_Pel het volgende:
Die snijert krijgt ook met de week een grappiger lengte-breedteverhouding hè
Lol. Dit was net zo nietzeggend als een interview van Daley Blind.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:11 schreef RipCity het volgende:
Vind het wel een verademing zo'n VeermanDie kan over 20jaar in VI. Beter dan die nietszeggende interviews met de Jong etc.
Echte PSV'er...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Veerman is wel een zure verliezer hoor
Wij allemaal vriend, wij allemaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:13 schreef freaky40 het volgende:
Wesley geniet van deze nederlaag...ik zie het.
blijft een Ajaciedquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:13 schreef freaky40 het volgende:
Wesley geniet van deze nederlaag...ik zie het.
Dat is net al zo'n domme opmerking van jaren geleden 'dit was de kampioenswedstrijd'...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |