SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso meteen gelezen in haar kamer met alle kaarsen aanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef Knikkergeitje het volgende:
Denise: brief niet gelezen, ook niet van plan. Haha
Van wie ben je nou een kloon danquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef Knikkergeitje het volgende:
Denise: brief niet gelezen, ook niet van plan. Haha
Die had ik niet verwacht.quote:
Krijgt ze daar een magneetje voorquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:41 schreef kibo het volgende:
Die tuthola gaat nu proberen de meubels te redden met svenboy
Checkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Enig, die typische Zuid-Europese sandaaltjes van Denise.
Ik begreep haar wel maar ze laat zich echt teveel kennen. Zelfs nu nog mauwen op Insta.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:41 schreef tja77 het volgende:
Maar ze heeft geen issues hoor, het is allemaal Dave z’n schuld
Ja en een highfive..quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Krijgt ze daar een magneetje voor?
Samen met hondje en een pot pindakaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Sowieso meteen gelezen in haar kamer met alle kaarsen aan
Koude versie van oma Madeira.quote:
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom doet Astrid dan telkens alsof een nieuwe partner bij haar de man in het leven van haar kinderen zou moeten zijn.
Die vader is ook gewoon nog nauw betrokken? (Aangenomen dat hij enigszins in de buurt woont als hij even bij sport komt kijken)
Insta?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begreep haar wel maar ze laat zich echt teveel kennen. Zelfs nu nog mauwen op Insta.
Vermoeiend.
Boulevard liet haar post van Insta deels zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |