Het gaat sowieso nog wel een week duren voordat Paixao alle papiertjes heeft en mag meetrainen als je het zo leest.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Slot het nog even aanziet met Idrissi maar aangezien Walemark het gewoon beter doet zal die wissel er op een gegeven moment wel komen, dit kan je niet lang volhouden natuurlijk. Paixao in de basis reken ik tot oktober eigenlijk niet op.
Met Pedersen achter je is het ook vrij lastig om goed te functioneren als buitenspeler.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Walemark op links was ook niet best hè.
Walemark moet echt op rechts inderdaad. Maar Dilrosun zou het toch moeten kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Vond het wel een goed doelpunt van hem tegen Vitesse hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Ja, dat lijkt me een betere optie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walemark moet echt op rechts inderdaad. Maar Dilrosun zou het toch moeten kunnen
Ja dat wel, maar buiten dat was het ook niet veel en het was tegen Vitesse. Tegen Heerenveen was het helemaal niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond het wel een goed doelpunt van hem tegen Vitesse hoor.
Idrissi lijkt me een gevalletje Alireza. Heeft na een hele goede periode bij AZ gewoon teveel fitheid en vertrouwen verloren om terug te komen op z'n oude niveau. Hij lijkt ook gewoon een paar kilo te zwaarquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een betere optie.
Plus dat was met een rechtspoot op linksback, Slot heeft zich aardig uitgesproken tegen twee linkspoten op links.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar buiten dat was het ook niet veel en het was tegen Vitesse. Tegen Heerenveen was het helemaal niks.
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Idrissi lijkt me een gevalletje Alireza. Heeft na een hele goede periode bij AZ gewoon teveel fitheid en vertrouwen verloren om terug te komen op z'n oude niveau. Hij lijkt ook gewoon een paar kilo te zwaar
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus dat was met een rechtspoot op linksback, Slot heeft zich aardig uitgesproken tegen twee linkspoten op links.
Overigens is Wålemark sowieso hard op weg naar een basisplaats op rechts.
Het is pril ja, maar ik vind dat Wålemark al langer een stijgende lijn laat zien. Hij begint iets explosiever te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:10 schreef Scrummie het volgende:
Eens.
Al schrijven we Idrissi af op basis van twee helftjes (in principe) en Walemark praten we de basis in op basis van 1 helftje. Laten we maar gewoon even afwachten.
Walemark heeft ook tot zijn 19e bij de amateurs gespeeld ergens in de 5e klasse van Zweden ofzo. Die gozer heeft letterlijk nog maar anderhalf jaar profervaring en is heel bewust als ruwe diamant gehaald die nog veel moest groeien. En dat heeft hij ook wel duidelijk gedaan als je hem vergelijkt met een haf jaar geleden. Dit is eigenlijk het seizoen waarin Walemark een vaste basisplaats moet gaan bemachtigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is pril ja, maar ik vind dat Wålemark al langer een stijgende lijn laat zien. Hij begint iets explosiever te worden.
Bij Idrissi daarentegen zijn de eerste signalen heel zorgwekkend. Wilde net zeggen, op basis van die potjes is het eigenlijk te vroeg om hem dusdanig af te schrijven maar je hebt niet goed debuteren en je hebt een ondergrens aantikken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot wisselt één keer Szymanski in een oefenwedstrijd en er wordt direct overal geschreeuwd dat hij ontslagen moet worden. Dit topic
Je hebt wel 50 goals verkocht hoor klootzak.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot wisselt één keer Szymanski in een oefenwedstrijd en er wordt direct overal geschreeuwd dat hij ontslagen moet worden. Dit topic
We hebben nu HanckoGod voor de penalties.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt wel 50 goals verkocht hoor klootzak.
Syzmianski kan tenminste een goal maken. En een penalty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |