Ja, die 4 hele rondjes waren hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:34 schreef Starflyer het volgende:
Ferrari tactics die Sainz te vroeg naar binnen haalden en hij te lang op de softs moest doen. Dan was de strategie van Hamilton beter.
Ik water en cola lightquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:34 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
En wat drink je de rest van het weekend?
Sainz heeft twee keer een verneukte pitstop gekregen, die allebei langer dan 4 seconden duurden. Bovendien is-ie niet op het juiste moment naar binnen geroepen, waardoor-ie een veel te lange stint op softs moest rijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie echt dicht op Leclerc zat, had hij Hongarije gewonnen of minimaal heel dicht achter Verstappen op P2. Je weet wel, de plek waar Leclerc zat tot Ferrari zijn strategie in het putje gooide. Zonder die VSC aan het einde was ie achter Perez en mogelijk zelfs Leclerc gefinisht. Wat is daar het excuus voor?
"4 hele rondjes" is 20% van de stint. Het maakt nogal veel uit of je 19 or 23 rondes met zo'n set moet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die 4 hele rondjes waren het
zeker als je een seconde per ronde aan de broek krijgtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
"4 hele rondjes" is 20% van de stint. Het maakt nogal veel uit of je 19 or 23 rondes met zo'n set moet doen.
Twee verneukte stops zijn 4 seconden tijdsverlies. De totaal verziekte strategie van Leclerc was minimaal 20 seconden tijdsverlies. Hamilton zijn stint aan het einde was 4 ronden korter, 19 vs 23, dat is echt niet de 15 seconden die hij die laatste stint sneller was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sainz heeft twee keer een verneukte pitstop gekregen, die allebei langer dan 4 seconden duurden. Bovendien is-ie niet op het juiste moment naar binnen geroepen, waardoor-ie een veel te lange stint op softs moest rijden.
[ afbeelding ]
4 Rondjes langer maar met minder fuelload, ik denk dat je de impact van 4 rondjes extra op soft overschat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
"4 hele rondjes" is 20% van de stint. Het maakt nogal veel uit of je 19 or 23 rondes met zo'n set moet doen.
Het is niet onmogelijk, maar ik vind Perez vaak zwakker op zondag dan Sainz. En omdat Leclerc toch achteraan start, kan Ferrari zich hopelijk vooral op Carlos richten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, Sainz is gewoon een stuk minder dan Leclerc, punt. Ferrari is gewoon een stuk minder dan RB op de zondag, punt. Ergo: Perez maakt een grotere kans op de overwinning.
een keer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar ik vind Perez vaak zwakker op zondag dan Sainz. En omdat Leclerc toch achteraan start, kan Ferrari zich hopelijk vooral op Carlos richten.
Maar het zou ook zomaar kunnen dat Mercedes het een keer in de schoot geworpen krijgt, hoor. Die laten in elk geval over het algemeen sowieso minder steken vallen.
Laten we het er eerst even op houden dat Sainz in Hongarije door Perez verslagen is, die mazzel met de VSC mag ie hebben, maar dat verandert er weinig aan. Frankrijk idem. Meer hoef ik niet te weten om zo'n uitspraak te doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar ik vind Perez vaak zwakker op zondag dan Sainz. En omdat Leclerc toch achteraan start, kan Ferrari zich hopelijk vooral op Carlos richten.
Maar het zou ook zomaar kunnen dat Mercedes het een keer in de schoot geworpen krijgt, hoor. Die laten in elk geval over het algemeen sowieso minder steken vallen.
Ik bedoel de winstquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
een keer?
ze hebben het dit jaar regelmatig in het schoot geworpen gekregen
en we zijn live
Kies je zelf voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
En nu is mijn supermarktbezoek te lang uitgesteld, bedankt hè
NATTEKATTEDquote:
misschien ligt er nog wel wat gehakt in je koelkastquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
En nu is mijn supermarktbezoek te lang uitgesteld, bedankt hè
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar het zou ook zomaar kunnen dat Mercedes het een keer in de schoot geworpen krijgt, hoor. Die laten in elk geval over het algemeen sowieso minder steken vallen. Die hebben dit seizoen al meerdere lucky podiums gehaald.
WTF? Dit kan niet!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Perez dan in Sainz eerlijk gezegd. Sainz is echt totaal niet vooruit te branden de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |