quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
We hebben 26 kratten bijBlijven jullie maar 1 dag dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want met 28 man is dat niet zoveel. Tenzij de helft fris drinkt.
Dat boeit me echt geen ene snars meer. Kampioenschap is over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zolang Verstappen voor Leclerc eindigt, maakt de verdere uitslag niet uit.
Uh, okquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes niet winnen is alles dat telt.
goh ben ik het toch nog met je eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat boeit me echt geen ene snars meer. Kampioenschap is over.
Mercedes niet winnen is alles dat telt.
Ik heb meer vertrouwen in Perez dan in Sainz eerlijk gezegd. Sainz is echt totaal niet vooruit te branden de laatste tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
goh ben ik het toch nog met je eens
We hebben Sainz nog die dat kan voorkomen
en Perez.. geen idee wat zijn trackrecord hier is?
Met Force India / Racing Point heeft een paar keer goede zaken gedaan hier:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
goh ben ik het toch nog met je eens
We hebben Sainz nog die dat kan voorkomen
en Perez.. geen idee wat zijn trackrecord hier is?
Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar sinds Barcelona heeft Sainz elk weekend beter dan Leclerc gescoord (op Oostenrijk na).quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Perez dan in Sainz eerlijk gezegd. Sainz is echt totaal niet vooruit te branden de laatste tijd
serieus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Perez dan in Sainz eerlijk gezegd. Sainz is echt totaal niet vooruit te branden de laatste tijd
En toch finishte 1 van de 2 de race op P1.quote:
Jij kijkt alleen naar het scorebord, dat is niet de race kijken hè. Maar goed, als iemand die wel de races kijkt, hierbij even een kleine samenvatting van elke race sinds Barcelona:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar sinds Barcelona heeft Sainz het elk weekend beter dan Leclerc gescoord (op Oostenrijk na).
Haat maakt blind, jij bent daar het ultieme voorbeeld van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
En toch finishte 1 van de 2 de race op P1.
Dat is nou net het verschil.
Sainz is in Hongarije op exact dezelfde strategie als Hamilton dankzij de VSC op een haar na voor Perez gefinisht, terwijl Perez van P11 kwam en ook nog even in dienst van Verstappen heeft gereden. Waar het aan ligt zal me een worst wezen, feit is dat Perez op de zondagen sneller is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
serieus!
nee doe mij maar Sainz
En toch weerlegt niemand de feiten maar blijft het enkel bij zulke opmerkingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haat maakt blind, jij bent daar het ultieme voorbeeld van.
Jouw opmerking is zo extreem irrelevant dat ik er niet eens serieus op in ga. Eentje heeft net wat meer mazzel met de schade dan de ander en kreeg nog de kans om het recht te zetten in een race die daadwerkelijk door ging, nou, poehpoeh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
En toch weerlegt niemand de feiten maar blijft het enkel bij zulke opmerkingen
Wat ik vooral zie is dat Sainz er meer bij is met z'n hoofd. In plaats van klakkeloos de geopperde strategie van het team te accepteren, denkt Carlos ook nog wel eens zelf na. Dat is hoe-ie z'n eerste race bij Ferrari heeft gewonnen dit seizoen. En hoe hij voor Leclerc eindigde in Hongarije.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar het scorebord, dat is niet de race kijken hè. Maar goed, als iemand die wel de races kijkt, hierbij even een kleine samenvatting van elke race sinds Barcelona:
Monaco: Ferrari tactics
Baku: Ferrari motor
Canada: Ferrari motor deel 2
Groot-Brittanië: Ferrari tactics deel 2
Oostenrijk: oja, die bestaat ook nog, theorie incorrect
Frankrijk: Leclerc verneukt het vanuit de leiding, Sainz is op pace verslagen door twee Mercedessen en Perez die van veel te ver terug moest starten.
Hongarije: Ferrari tactics deel 3
Als ie echt dicht op Leclerc zat, had hij Hongarije gewonnen of minimaal heel dicht achter Verstappen op P2. Je weet wel, de plek waar Leclerc zat tot Ferrari zijn strategie in het putje gooide. Zonder die VSC aan het einde was ie achter Perez en mogelijk zelfs Leclerc gefinisht. Wat is daar het excuus voor?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ik vooral zie is dat Sainz er meer bij is met z'n hoofd. In plaats van klakkeloos de geopperde strategie van het team te accepteren, denkt Carlos ook nog wel eens zelf na. Dat is hoe-ie z'n eerste race bij Ferrari heeft gewonnen dit seizoen. En hoe hij voor Leclerc eindigde in Hongarije.
Bovendien kan-ie volgens mij steeds beter de auto overweg en zit-ie er qua pace niet meer zo ver achter als aan het begin van het seizoen. Dus ik snap niet zo goed waarom je juist nu weinig vertrouwen in die gozer hebt. Volgens mij gaat het elk weekend beter.
Perez is consequent te traag, maakt domme beslissingen en het is altijd de schuld van een ander. Hij verdient geen stoeltje in de winnende auto en opmerkingen als "hij gaat [driver] ophouden" zijn lachwekkend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw opmerking is zo extreem irrelevant dat ik er niet eens serieus op in ga. Eentje heeft net wat meer mazzel met de schade dan de ander en kreeg nog de kans om het recht te zetten in een race die daadwerkelijk door ging, nou, poehpoeh.
Ferrari tactics die Sainz te vroeg naar binnen haalden en hij te lang op de softs moest doen. Dan was de strategie van Hamilton beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sainz is in Hongarije op exact dezelfde strategie als Hamilton dankzij de VSC op een haar na voor Perez gefinisht, terwijl Perez van P11 kwam en ook nog even in dienst van Verstappen heeft gereden. Waar het aan ligt zal me een worst wezen, feit is dat Perez op de zondagen sneller is.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
We hebben 26 kratten bijEn wat drink je de rest van het weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |