Dus op de Belg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 07:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
Voor de mensen hier met bejaarde ouders die geen Viaplay of F1Tv hebben, de Q en race worden dit weekend ook uitgezonden op Canvas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Tenzij het in de heuvels van de Ardennen ineens een graad of 15 kouder wordt, zie ik het ook niet gaan regenen voor de middag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:00 schreef nils7 het volgende:
Zo net wakker op de camping.
Het is nog droog alhoewel was gezegd dat het al zou regenen nu.
Tied voor een blikje bier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:00 schreef nils7 het volgende:
Zo net wakker op de camping.
Het is nog droog alhoewel was gezegd dat het al zou regenen nu.
We hebben 26 kratten bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
We hebben 26 kratten bijJullie zitten op camping de Appelhof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee op een weiland van een overjarig B&B heb ik het ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie zitten op camping de Appelhof?
Volgens deze YouTube guy wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Verstappen hier nu een gridpenalty pakken of is dat nog niet duidelijk?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
We hebben 26 kratten bijTwee profiteurs dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht wel op de officiële bevestigingquote:
Bob 1 en 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Twee profiteurs dus?
mooie race dus zondagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:01 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar nu wel bevestigd
[ twitter ]
In tegenstelling tot vorig jaar is er nu een fatsoenlijke wind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooie race dus zondag
(tenzij het hard regent)
kwam inderdaad net al berichten tegen op twitter dat ze niet hopen op een herhaling van vorig jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Correctie: de wind is identiek aan vorig jaar.
Laat maar zitten
Zolang Verstappen voor Leclerc eindigt, maakt de verdere uitslag niet uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga even elk mogelijke ritueel uitvoeren om een Mercedes overwinning te voorkomen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |