5 hondersten op Perez, die op HARD reed.quote:
hoeveel mag het flexxen zegquote:
Omdat-ie op snelheid de fast lane verliet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Max gestraft moeten worden
GOAT is GONE.quote:
Ja om Latifi te ontwijken.. Beter dit dan boemquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat-ie op snelheid de fast lane verliet.
Omdat die heeft ingehaald in de pitstraat. Niet mijn mening he, maar ze waren best verbaasd bij F1TV dat er geen straf kwam, want ze waren al aan het dromen dat Max naar de stewards moest etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Max gestraft moeten worden
De enige die aan het flexen is, is Max met zijn rondetijdenquote:
https://www.nu.nl/formule(...)-starten-op-spa.htmlquote:Max Verstappen en Charles Leclerc moeten zondag achteraan beginnen bij de Grand Prix van België. Beide titelconcurrenten vervangen verschillende motorcomponenten en de versnellingsbak en worden daardoor teruggezet op de startopstelling.
quote:
Thijs is on fire vandaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De enige die aan het flexen is, is Max met zijn rondetijden
Nou, hopelijk tijdens kwali staat Max voor Leclerc, dan is het Max P19 en Leclerc P20.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)-starten-op-spa.html
Ik zie gewoon veel kansenquote:
Komt door het Belgische wegdek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Regels hebben goed geholpen zie ik, stuiteren net zo hard door .....
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:29 schreef Rianne84 het volgende:
Gaat Toto zich nu druk maken om de stuiterende williams?
even sfeer muziekje erbij:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Was sowieso onzin toch maar de AMG lobby is sterkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Dat bericht van NFI was ook wegens unsafe release, misschien is niet gekeken naar de inhaalactie van Max. Wat op zich ook wel opmerkelijk was, behalve als hij er anders op was geklaptquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat die heeft ingehaald in de pitstraat. Niet mijn mening he, maar ze waren best verbaasd bij F1TV dat er geen straf kwam, want ze waren al aan het dromen dat Max naar de stewards moest etc.
Zeker wel. Als Lewis wint gaat ie weer naast zijn schoenen lopen. En dan wordt ie weer op zijn plek gezet in Zandvoortquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:29 schreef DKUp het volgende:
Maar heel eerlijk, het is toch veel leuker om te kijken naar Verstappen en Leclerc achterin dan Sainz, Perez en middelmatige Mercedes.
De kans voor Hamilton om te winnen. Hopelijk steken Sainz en Perez daar een stokje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |