Confronterend wel dat wij nu bovenaan staan om hier uit gewipt te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:54 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Moeten er nog dreumesen bijgewerkt worden in de OP? Die van Sunshine was precies 2 op de dag dat mijn F. 1 werd, dus die is er nu uit.
Ik zal je er liefdevol uit wippen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:04 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Confronterend wel dat wij nu bovenaan staan om hier uit gewipt te worden.
Kan ook de warmte zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn dreumes zit onder de muggenbultjes op haar gezicht, armpjes en handjes én heeft een rood oogje. Verder wordt er nu overdag weer heel beroerd geslapen.
Hiephoi.
Het zijn wel echt muggenbultjes. Ze heeft ze na twee nachten in Friesland, de muggen waren in grote getale aanwezig, ook in de slaapkamer.quote:
Prima hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:46 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, Cygne! Zal ik jouw F. in de OP zetten? Hij ziet er heel vrolijk uit.
Welkom hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:41 schreef Cygne het volgende:
Ik kom me melden met F. (30 juli 1 geworden).
Waar ik van de week in het babytopic nog schreef dat hij achterloopt qua motoriek (vanwege syndroom van Klinefelter) zijn we vandaag voorlopig ontslagen bij fysiotherapie omdat hij zo keihard heeft ingehaald dat hij op schema loopt. We houden wel contact en kunnen laagdrempelig weer opstarten mocht er bijsturing nodig zijn.
[ afbeelding ]
Zou er iets heersen in Engeland? Hier hetzelfde verhaal. Snotterig en hoesten doet pijn, hoge koorts. Gelukkig doet hij het goed op paracetamol maar de nachten zijn prut. Ik denk dat we vandaag maar weer rustig aan doen, hij lijkt weer zieker dan gisteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Slechte avond hier en het is pas net begonnen......
J is vanmiddag verkouden geworden en weigerde resoluut om zijn dutje te doen vandaag. Hij heeft gebroken samen zo'n 40 min geslapen sinds 7.30 ochtends. En we zijn de hele ochtend buiten geweest. Dus hij is echt helemaal kapot.
Maar elk hoestje en hij huilt weer tien minuten. Elke snotter en hij huilt. Hij valt in slaap, om 5 minuten later weer te huilen. Arme jongen. Onder kiezen komen ook nog eens door. Hij heeft last van scheetjes. Hij kan zijn speentje niet gebruiken door zijn snot neus.
Zucht....
Geen dreumes meer maar mijn jongste was wel een dreumes toen het eruit ging, hij knapte daarna wel op, maar doordat hij zo jong was zijn ze ook teruggegroeid (en verwijderd) komt niet vaak voor, maar hoe jonger het kind hoe groter de kans...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:35 schreef arvensis het volgende:
Ik kom weer even binnen vallen.
Vandaag met Zielie naar de kno-arts geweest. Ze moet buisjes krijgen en haar neusamandelen moeten verwijderd worden.
Met de buisjes heb ik ervaring en juich ik toe, bij U. kreeg ik er echt een ander kindje voor terug. Maar de amandelen vind ik spannend. Ondanks dat ik er zelf 3 keer voor ben geopereerd (2 x neus, 1 x neus en keel).
Zijn hier kindjes waarvan de neusamandelen zijn verwijderd?
Hier geel! Zijn hele neus en wangen waren vanmorgen vol opgedroogd geel bruin korst snot!quote:Op donderdag 1 september 2022 12:07 schreef PKM het volgende:
Jullie hadden dat Engelse virus wel daar mogen houden.
Eerste dag van de herfst en het groene snot loopt eruit.![]()
Hier in Engeland zijn de eekhoorns al aan het nootjes verzamelen, de walnoten boom van de buren wordt al twee weken leeggeroofd! En de eikels en kastanjes zijn bijna klaar om naar beneden te vallen! En bomen beginnen bladeren te verliezen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |