abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205728928
Da's wel even belangrijk om te weten van elkaar en zo. Dus meld het hier.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:51:10 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
  woensdag 24 augustus 2022 @ 10:06:39 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205729146
Ik dacht dat ik vuurwerk hoorde maar het was mijn buurman die een (toegegeven, best wel indrukwekkende) scheet liet.
pi_205729673
Ik woon in Amsterdam Zuidoost, en dacht dat er weer van die kutjochies bezig waren met vuurwerk. Dus ik kwaad worden, politie bellen en proberen ze te pakken.

Maar had me vergist, was gewoon een schietpartij. Dus politie maar weer afgebeld.
pi_205729959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:05 schreef PS. het volgende:
Ik woon in Amsterdam Zuidoost, en dacht dat er weer van die kutjochies bezig waren met vuurwerk. Dus ik kwaad worden, politie bellen en proberen ze te pakken.

Maar had me vergist, was gewoon een schietpartij. Dus politie maar weer afgebeld.
pi_205731785
Laatst weer zo'n kkrjong met capuchon dat stoer knalletjes gooit en dan snel wegrent.
pi_205732109
En wat is je klacht? :')

he tis klaagbaak, geen meldbaak
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_205732115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:51 schreef Cockwhale het volgende:
Laatst weer zo'n kkrjong met capuchon dat stoer knalletjes gooit en dan snel wegrent.
Ja die gozers met capuchon altijd :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')