Waarschijnlijk gewoon kliekjesschotel en dan doen ze alsof het heel wat voorsteltquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:53 schreef golfer het volgende:
Maakte die vrouw nou paella met varkensvlees?
Beetje moeilijk te verstaan met dat mondkapje, maar volgens mij is de ondertiteling abuis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:53 schreef golfer het volgende:
Wacht maar tot jij stopt met werken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:13 schreef byah het volgende:
Het is wel een alcoholistenclub volgens mij
Is gewoon kip denk ik, al zegt ze carne en geen pollo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:53 schreef golfer het volgende:
Hoor je dat of lees je dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:12 schreef golfer het volgende:
Nagekeken. Op 20:08 zegt ze letterlijk: "In een goede paella zit varkensvlees."
Konijn is geen kip hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:26 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is gewoon kip denk ik, al zegt ze carne en geen pollo.
Mijn Spaans is niet goed genoeg om het letterlijk, vanachter haar mondkapje, te kunnen horen, maar in ieder geval zei ze geen pollo of conejo en werd het vertaald als varkensvlees.quote:
Carne zegt toch niets over het dier?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dus het was konijn terwijl ze carne zei?
una buena paella es tenerlo... la materia prima lo primero bueno... el pollo, el conejo, el pimiento, las judías verdes todo eso y un buen caldo.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet goed genoeg om het letterlijk, vanachter haar mondkapje, te kunnen horen, maar in ieder geval zei ze geen pollo of conejo en werd het vertaald als varkensvlees.
Met carne is het zeker geen garnaalquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Carne zegt toch niets over het dier?
uhm op een icd? Lifesaver ftw. Maar heb het niet gezien verder hahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat zou @:toekito hierover te zeggen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |