Bestaat hier voor ook niet iets van een converter? Ook al word het geluid wat minder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De versterker is oud en heeft verder geen draadloze features. Ik zou toch voor de kabel gaan.
Bluetooth is niet stabielquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
Gewoon een bluetooth audio module aan de input van je versterker koppelen. Als je PC dan ook bluetooth heeft, kun je daarmee verbinden en je audio via dat apparaat afspelen. Heel ingewikkeld hoeft het echt niet te zijn.
En dat kan al met een bluetooth audio interface van een paar euro van AliExpress.
Ik snap dat het misschien wat kwaliteit verlies geeft, maar zou dit op z'n minst werken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
Gewoon een bluetooth audio module aan de input van je versterker koppelen. Als je PC dan ook bluetooth heeft, kun je daarmee verbinden en je audio via dat apparaat afspelen. Heel ingewikkeld hoeft het echt niet te zijn.
En dat kan al met een bluetooth audio interface van een paar euro van AliExpress.
Ja, met nog een verloopkabeltje er bij om van de koptelefoonplug 2x rca te maken zodat ie aan de line-in van de oude Philps versterker kan. (en je PC moet uiteraard een bluetooth zender hebben)quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:09 schreef BigSign het volgende:
[..]
Ik snap dat het misschien wat kwaliteit verlies geeft, maar zou dit op z'n minst werken?
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_24.25.ProductTitle
Ah, dus al die vele Bluetooth speakers en oortjes worden alleen maar verkocht om mensen te irriteren?quote:
Zou je best draadloos kunnen maken, probleem is je verliest kwaliteit. Das niet ideaal, me dunkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De versterker is oud en heeft verder geen draadloze features. Ik zou toch voor de kabel gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |