Als je al je poulewedstrijden wint, en vervolgens de finale haalt en wint, kom je een heel eind. Maar dat is met deze ploeg schieronmogelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen 35 miljoen lijkt me.

Is dat typisch Nederlands? Denk het niet, ten alle tijden van achteruit opbouwen wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt wel typish nederlands, om veels te passief, defensief te spelen
dat gaat altijd verkeerd
en dan zo'n intikkertjes goal van Trollak na die fout van Ramalho

Dat is juist niet typisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat gaat altijd verkeerd

Waarom? We hebben dit compleet aan onszelf te danken. Het enige irritante was het tijdrekken vanaf minuut 60quote:

Smaakt het?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom? We hebben dit compleet aan onszelf te danken. Het enige irritante was het tijdrekken vanaf minuut 60

Typisch Nederlandsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat gaat altijd verkeerd

had niet gehoeven als je geen schijterig passief voetbal zou gaan spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom? We hebben dit compleet aan onszelf te danken. Het enige irritante was het tijdrekken vanaf minuut 60

ik kijk wat anders dan jij uiteraard maar PSV was over de hele wedstrijd de mindere al had het eigenlijk wel de beste kansen maar toen Luuk achterbleef in de kleedkamer had ik wel het idee dat er niemand meer overbleef om ze te makenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een deceptie, ik heb in het stadion geen minuut het gevoel gehad dat we zouden verliezen. Zelfs na de goal was het nog best te doen.
Rangers had het achterin gewoon goed dicht. Gakpo onzichtbaar. Guti en Xavi waren de beste op het veld van PSV

Wat type jij allemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar ja jammer dat directie van psv geen fortuna directie is, anders was die RvN ook allang nu ontslagen geweest na dit rampzalig seizoen waar de hoofd doelstelling nu niet geslaagd is

Ik ben voor PSV maar we hebben gewoon terecht verloren. Persoonlijke fouten en het missen van kansen, dat straffen ze gewoon af.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk wat anders dan jij uiteraard maar PSV was over de hele wedstrijd de mindere al had het eigenlijk wel de beste kansen maar toen Luuk achterbleef in de kleedkamer had ik wel het idee dat er niemand meer overbleef om ze te maken

Goed, tijd om het internet weer af te sluiten op de dagbesteding.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:09 schreef GotenSSJ het volgende:
TheVoice4ever zit aan de drank op een donderdagochtend oid. Wat is dit allemaal.

Ik heb vanaf de tweede helft juist nauwelijks het gevoel gehad dat er nog iets in zou zitten. Na die gemiste kansen en de wissel van Luuk kreeg ik al een naar voorgevoel, terwijl ik zeker geen opgever ben. Toen begon dat gekut achterin en wist ik dat het een keer fout zou gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een deceptie, ik heb in het stadion geen minuut het gevoel gehad dat we zouden verliezen. Zelfs na de goal was het nog best te doen.
Rangers had het achterin gewoon goed dicht. Gakpo onzichtbaar. Guti en Xavi waren de beste op het veld van PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |