Trollen doe je maar in NWS.quote:
Messi kan niet meer tochquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trollen doe je maar in NWS.
Snap ook niet zo goed waarom Simons niet gewoon Til vervangt in de basiself. Sangare-Veerman erachter.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Had het wel willen zien gebeuren vandaag met hem vanaf de start. Meteen voetballen vanaf de eerste minuut, creativiteit.
Vooral een niet kloppend statistiekje.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Antony is beter duurder dan Messi.
Dat je Guti opstelt snap ik wel. Ik zou eerder Veerman slachtofferen dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom Simons niet gewoon Til vervangt in de basiself. Sangare-Veerman erachter.
Je doet met vier/vijf ploegen mee en over de gehele brede moet er gewoon gescoord worden. Om die plekken te bemachtigen en te behouden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is allang zo. Kijk maar hoe makkelijk Ajax van Dortmund en Besiktas won vorig jaar en hoe matig PSV is tegen Sociedad, Monaco en Rangers.
Maar wat heeft Ajax nog te winnen behalve elk jaar de competitie. Zoals gezegd, jullie zijn nu al een aantal jaar structureel beter, maar aanhaken bij de Europese top zit er niet in. En de ironie wil dat mocht dat wel lukken, de nummer 2 uit Nederland daar financieel het meeste van profiteert vanwege de COEFFICIENTEN.
Hopelijk komt Ruud zelf ook snel tot die conclusie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom Simons niet gewoon Til vervangt in de basiself. Sangare-Veerman erachter.
Dat is natuurlijk wel veel makkelijker als je 1 ploeg hebt die structureel punten pakt, zie Frankrijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je doet met vier/vijf ploegen mee en over de gehele brede moet er gewoon gescoord worden. Om die plekken te bemachtigen en te behouden.
Ruud een beetje angstig denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zou je Veerman slachtofferen? Dat is de enige speler die iemand voor de goal kan zetten ongeveer. De rest schiet of zelf, of je moet geluk hebben dat Max z'n ene voorzet van de maand geeft die aankomt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je Guti opstelt snap ik wel. Ik zou eerder Veerman slachtofferen dan.
Tsja Rangers heeft vandaag ook een paar flinke kansen verbrast natuurlijk, maar die 2 blunders staan daar zeker los van.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat je zowel uit als thuis 2 blunders maakt staat daar echt los van. En die vier 100% kansen vanavond ook. Het is echt de beperkingen van psv dan de kwaliteit van hen dat je niet in de CL speelt.
In zo'n wedstrijd met Veerman op 8 is zelfmoord. Na al die omzettingen was er nul grip meer he.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zou je Veerman slachtofferen? Dat is de enige speler die iemand voor de goal kan zetten ongeveer. De rest schiet of zelf, of je moet geluk hebben dat Max z'n ene voorzet van de maand geeft die aankomt.
Vond ik tegen Monaco wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In zo'n wedstrijd met Veerman op 8 is zelfmoord. Na al die omzettingen was er nul grip meer he.
2 kansen gehad nog maar na die wissels van Gio ging Rangers tijdrekken en was het klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vond ik tegen Monaco wel meevallen eerlijk gezegd.
Nu was het met al die omzettingen gewoon paniek voetbal en gebrei omdat ze er niet doorheen kwamen na die goal, hopen dat er een voorzetje goed valt of dat Gakpo/Simons oid een bevlieging had. Die kwam nog bijna ook met die cut-back van Simons.
Luuk z'n 2de kans had er ook in gemogen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 kansen gehad nog maar na die wissels van Gio ging Rangers tijdrekken en was het klaar.
Uiteindelijk had Gakpo 1 van die 2 ballen moeten maken.
Ja en een rijke eigenaar is ook bijzonder handig. PSV is het aan haar stand verplicht dat ze elk jaar na de winter gewoon actief moet zijn in Europa. De laatste jaren gewoon te vaak te vroeg er uit geknikkerd. Dat geldt ook voor Feyenoord alhoewel die vorig jaar eens potten braken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel veel makkelijker als je 1 ploeg hebt die structureel punten pakt, zie Frankrijk.
Blijft een beetje kip en ei, maar wel mee eens dat psv Europees steeds tekort komt tegen tegenstanders die je zou moeten willen verslaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja en een rijke eigenaar is ook bijzonder handig. PSV is het aan haar stand verplicht dat ze elk jaar na de winter gewoon actief moet zijn in Europa. De laatste jaren gewoon te vaak te vroeg er uit geknikkerd. Dat geldt ook voor Feyenoord alhoewel die vorig jaar eens potten braken.
Dan hadden we die Portugezen al ingehaald en zat je nu in de groepsfase van de Champions League.
Dit is met name een behoorlijke ramp voor de concurrentieslag met Feyenoord natuurlijk. Er is dit jaar ook nog eens veel slechter verkocht dan in Rotterdam, die miljoenen hadden absoluut gepakt moeten worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Financieel een strop, zeker. Balen voor Brands, de Jong en supporters, maar daar zal zo’n Vinicius of Obispo geen boterham minder om eten. Vind ik dat nadreunen nogal relatief. Bespaart ze bovendieneen afgang.
Nummer 2 van Schotland, je was gewoon aan je stand verplicht om deze te pakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rangers wordt wel onderschat ja, een vervelende ploeg. Oke je speelt ook 2x niet echt goed, maar het is niet echt lekker voetballen tegen die gasten op de een of andere manier. Misschien ligt dat dan toch ook 'gewoon' aan Rangers.
PIETJEPUKKEDquote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nummer 2 van Schotland, je was gewoon aan je stand verplicht om deze te pakken.
Doe niet zo flauw maat, je hebt hier zelf volop gepost gisteren. Ik zeg niets raars.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |