Lijkt mij ook lastig om dat allemaal in een uitzending in beeld te krijgenquote:Op zondag 4 september 2022 22:28 schreef D. het volgende:
Veel bewoners die nog helemaal geen aandacht gehad hebben in de uitzending
Nu is dat in een uurtje ook niet echt mogelijk, maar toch
Ik denk dat de rustigere types nog zullen worden voorgesteld, om de aandachtvragers kon je nu moeilijk heen natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2022 09:43 schreef spapaars het volgende:
Of ze vragen veel aandacht, of de regie heeft voornamelijk oog voor hen.
Zie toch vaak dezelfde die veel streamtijd krijgen.
quote:Op maandag 5 september 2022 09:43 schreef spapaars het volgende:
Of ze vragen veel aandacht, of de regie heeft voornamelijk oog voor hen.
Zie toch vaak dezelfde die veel streamtijd krijgen.
Ja.quote:Op maandag 5 september 2022 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de rustigere types nog zullen worden voorgesteld, om de aandachtvragers kon je nu moeilijk heen natuurlijk
Ik heb er vanmorgen een horen vertellen dat ze halverwege de nacht haar oordopjes kwijt isquote:Op maandag 5 september 2022 13:13 schreef D. het volgende:
Ik lees dat oordopjes verboden zijnWaarom dan?
In beslag genomen?quote:Op maandag 5 september 2022 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er vanmorgen een horen vertellen dat ze halverwege de nacht haar oordopjes kwijt is
Omdat ze er geen mee mochten nemen, dus het zijn zelfgemaaktequote:
Regel ik dat toch efkes.quote:Op maandag 5 september 2022 18:12 schreef suzi1 het volgende:
ha dank FF. ik kon dit topik al niet vinden
waarom kijk je niet meequote:Op maandag 5 september 2022 18:14 schreef suzi1 het volgende:
nu ben ik ineens bang dat ik leuke tijden ga missen
Mijn ervaring tot nu toe is dat je prima iets kan missen.quote:Op maandag 5 september 2022 18:14 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2022 18:14 schreef suzi1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |