Goed dat je het doorgeeft ga ik zo terugkijken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Redelijk luxe, grote loods is het.
3 deelnemers net in half 8 op 6
Ik denk dat de eerste al weg is voordat de streams beginnenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
Mijn persoonlijke analyse? die spelletjes is maar bijzaak, maar 40 mensen op kluit zetten met een worst van ¤1 Milj. voor hun neus is wat mij betreft DGK-II en het zal geen maand duren voor de eerste weggepeste zwakkelingen jankend weglopen...
De kerngezonde gemotiveerde vrouw die afgewezen is omdat ze niet rookt, niet drinkt en geen psychische issues heeft?quote:Op donderdag 1 september 2022 17:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste al weg is voordat de streams beginnen
quote:Op donderdag 1 september 2022 17:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ene Manuela zit alweer thuis heb ik begrepen/gelezen.
Een heel interview met haar in ene blad en buren reageren daar met "het klopt niet want we zien haar gewoon thuis zitten"
Dat was IrisQueenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kerngezonde gemotiveerde vrouw die afgewezen is omdat ze niet rookt, niet drinkt en geen psychische issues heeft?
Ik ga er vanuit dat elke wegloper zeker in de eerste maanden gelijk vervangen worden door meer "controversiële" types.. ( lees, Lekkerdere wijven meiden en geilere kereltjes..)quote:Op donderdag 1 september 2022 17:25 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of die nog wel vervangen wordt voor zondag. Verwacht het wel.
Ja benieuwd hoe ze daar mee omgaan. Ze zeggen van niet..quote:Op donderdag 1 september 2022 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat elke wegloper zeker in de eerste maanden gelijk vervangen worden door meer "controversiële" types.. ( lees, Lekkerdere wijven meiden en geilere kereltjes..)
Kijlcijfers is een must
Klopt, eerst streams zien.. en dan vestig ik mijn hoop weer op FOK!'s sterke man achter de schermen #HiDi..quote:Op donderdag 1 september 2022 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja benieuwd hoe ze daar mee omgaan. Ze zeggen van niet..
Maar nu is het spel nog niet echt begonnen dus lijkt me nog een iets ander verhaal.
Whutttttquote:Op donderdag 1 september 2022 17:17 schreef Rhosyn het volgende:
Een heel interview met haar in ene blad en buren reageren daar met "het klopt niet want we zien haar gewoon thuis zitten"
Of ze moet zich nog in de loods.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:17 schreef Rhosyn het volgende:
Daar heb ik net een linkje van gepost in het COS topicquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:28 schreef ChocoFan het volgende:
Zag net filmpje/promo voor zondag, dat ze bij binnenkomst gelijk een spel moesten doen en 1 er al uit ging, dus maar 39 het huis in dus ik denk niet dat ze vrijwillig is weggegaan.
SPANNENDBIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
He Maz. Heb nog niets gezien kijk zondag wel. Zoveel filmpjes zijn er alleen al 40 van de bewoners.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heb ik net een linkje van gepost in het COS topic
Ja. Dat zelfde dacht ik ook. Maar morgenavond is het ook weer de COS en geen SC meer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:51 schreef D. het volgende:
Beetje raar dat het in de COS drukker is dan hier, aangezien en nog geen stream is
Prijzenswaardigquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Dat zelfde dacht ik ook. Maar morgenavond is het ook weer de COS en geen SC meer.
Jaja.. positief blijven, dat er morgen ook echt streams zijn voor de COSquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Dat zelfde dacht ik ook. Maar morgenavond is het ook weer de COS en geen SC meer.
Vast wel. Of er moet een grote stroomstoring zijn 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. positief blijven, dat er morgen ook echt streams zijn voor de COS
Die hebben we al 😉quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Naast 39 bewoners topics, die straks volstaan met alleen TikTak & Instashit mis ik nu al de Bespreek de TV topic.. morgen is natuurlijk de enige dag "live" met 3 dagen studioshit...
Jahh, dat "LIve" is nog discutabelquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben we al 😉
JAA / [JAA TV / LIVE #1] Kick-off op 4 september!
Ik heb nog niet één filmpje gekeken, laat mij verrassen .quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:31 schreef D. het volgende:
Net alle filmpjes gekeken [ afbeelding ]
Ik heb mijn top 5 en mijn bottom 5 al af
Ik ben nu al benieuwd wie er als eerste mag vertrekken.quote:Op zondag 4 september 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog niet één filmpje gekeken, laat mij verrassen .
Die intro filmpjes zegt ook weinig.quote:Op zondag 4 september 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog niet één filmpje gekeken, laat mij verrassen .
Ja ik las al dat er al gelijk iemand uitging. Ben ook wel benieuwd het hoe en waarom.quote:Op zondag 4 september 2022 07:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd wie er als eerste mag vertrekken.
Ja, die ervaring hebben we wel met al die andere filmpjes van bewoners in een RLSquote:Op zondag 4 september 2022 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die intro filmpjes zegt ook weinig.
Gelijk de boel op skerp.Toch ook wel een beetje zielig,ik ga een jaar weg.Hoi,ben ik weer.quote:Op zondag 4 september 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las al dat er al gelijk iemand uitging. Ben ook wel benieuwd het hoe en waarom.
Ja heb je alles geregeld voor 1 jaar. Misschien wel je baan opgezegd 🥴quote:Op zondag 4 september 2022 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk de boel op skerp.Toch ook wel een beetje zielig,ik ga een jaar weg.Hoi,ben ik weer.![]()
Eerst de uitzending om 21:30 Daarna gaan ze live.Zover ik weet.quote:Op zondag 4 september 2022 08:40 schreef pullup het volgende:
Wanneer gaan ze live on stream? Vandaag al?
Ah ok thnxquote:Op zondag 4 september 2022 08:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst de uitzending om 21:30 Daarna gaan ze live.Zover ik weet.
Er is zelfs eentje die zijn relatie had beëindigd.quote:Op zondag 4 september 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je alles geregeld voor 1 jaar. Misschien wel je baan opgezegd 🥴
Nou ja dat zal niemand spijten danquote:Op zondag 4 september 2022 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is zelfs eentje die zijn relatie had beëindigd.
Lijkt me een goeie om gelijk te vertrekken.quote:
Zowel op tv als op de streams vanavond om 21.30 uurquote:Op zondag 4 september 2022 08:40 schreef pullup het volgende:
Wanneer gaan ze live on stream? Vandaag al?
Dan zat de liefde niet echt diep als je dat doetquote:Op zondag 4 september 2022 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is zelfs eentje die zijn relatie had beëindigd.
Morguh Lonnaquote:Op zondag 4 september 2022 09:10 schreef lonneberga het volgende:
Gm,heb er wel weer zin in,let the game begin
Hai Dot,leuk jou hier weer tegen te komen,ik zag al wat meer bekende namen staan.quote:Op zondag 4 september 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Lonna![]()
Ja ben benieuwd. Ben alleen niet zo b lij met het tijdstip waarop het begint. Zondag avond om 21.30 uur.
Lig meestal zo tegen een uurtje of 22.00/22.15 in bed
Eens gelijkquote:Op zondag 4 september 2022 09:42 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Hai Dot,leuk jou hier weer tegen te komen,ik zag al wat meer bekende namen staan.
BB start Januari,zal ik een 4de beeldscherm kopen?quote:Op zondag 4 september 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens gelijk
Ja had je van de week ergens al hoi gezegd.
Ja de fanatieke rlsfans zijn er al.
Ik denk dat er nog wel meer gaan komen als het iets blijkt te zijn.
Ik la dat BB ook weer gaat beginnen geen idee wanneer maar ze zijn kandidaten aan het zoeken
Er komt een rekensom, dus één van de minder intelligente waarschijnlijkquote:Op zondag 4 september 2022 07:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd wie er als eerste mag vertrekken.
O je hebt er al driequote:Op zondag 4 september 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB start Januari,zal ik een 4de beeldscherm kopen?
Ik gebruik er meestal maar 2.Maar een verticaal beeldscherm voor FOK! lijkt me wel iets.quote:Op zondag 4 september 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt er al drieJa wat let je gewoon doen
Ik heb ooit twee beeldschermen gehad toen ik SV voor Utopia schreef. Daarna heb ik het tweede scherm boven gezet en het staat er nog. Ik vind het maar niets twee schermen. Was toen nodig om te kunnen schrijven en kijken tegelijk. Maar dat ga ik niet meer doen en ben ook niet bang iets te missen. Maar 3 of 4 schermen pppffff moet er niet aan denkenquote:Op zondag 4 september 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gebruik er meestal maar 2.Maar een verticaal beeldscherm voor FOK! lijkt me wel iets.
Jup, die tijd heb ik ook gehad, 2e computer urenlang opnemen met Ocam is nu wel genezen, mede door torenhoge energiekostenquote:Op zondag 4 september 2022 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ooit twee beeldschermen gehad toen ik SV voor Utopia schreef. Daarna heb ik het tweede scherm boven gezet en het staat er nog. Ik vind het maar niets twee schermen. Was toen nodig om te kunnen schrijven en kijken tegelijk. Maar dat ga ik niet meer doen en ben ook niet bang iets te missen. Maar 3 of 4 schermen pppffff moet er niet aan denken
Je kan ook gewoon 2 tot 4 beelden op 1 scherm zetten met knop Windows en 1 van de pijltjes links, rechts, onder of boven.quote:Op zondag 4 september 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB start Januari,zal ik een 4de beeldscherm kopen?
Ja, daar moet je nu helemaal opletten met die duren tarieven.quote:Op zondag 4 september 2022 10:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, die tijd heb ik ook gehad, 2e computer urenlang opnemen met Ocam is nu wel genezen, mede door torenhoge energiekosten
dat is wel een mooi scherm zegquote:Op zondag 4 september 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch ideaal voor FOK!
[ afbeelding ]
Hey Dotteke! Succes met modden van dit forum. Ik weet zeker dat je het hartstikke goed gaat doen samen met je modlega'squote:
kun je die ook draaien?quote:Op zondag 4 september 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch ideaal voor FOK!
[ afbeelding ]
Hey Maz. Thnx. Ga je het ook kijken?quote:Op zondag 4 september 2022 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey Dotteke! Succes met modden van dit forum. Ik weet zeker dat je het hartstikke goed gaat doen samen met je modlega's![]()
Thx Benny .. ik heb er gebruik van gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:34 schreef Benny het volgende:
[..]
En misschien heb je nog wel recht op een mooie aanbieding: https://nl.pepper.com/aan(...)tl-xl-account-247542
Ik was het wel van plan, maar je moet weer een abbo bij Videoland nemen ervoor. Dat vertik ik.quote:Op zondag 4 september 2022 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz. Thnx. Ga je het ook kijken?
Zie net een linkje staan waar je voor 0,99 cent een abo kan nemen.quote:Op zondag 4 september 2022 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, maar je moet weer een abbo bij Videoland nemen ervoor. Dat vertik ik.
Heb je RTL XL?quote:Op zondag 4 september 2022 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, maar je moet weer een abbo bij Videoland nemen ervoor. Dat vertik ik.
Ik heb ook die andere genomen.quote:Op zondag 4 september 2022 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dan heb je een basis abo met veel reclame tussen door dat kijkt toch niet fijn
Na 21:30 pas dus nog ff geduldquote:Op zondag 4 september 2022 17:36 schreef espri het volgende:
Ik zie nog helemaal niets staan op videoland, geen live logo van ze.
Dus geen liveshow? Ik heb geen zenderpakket alleen videoland.quote:Op zondag 4 september 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Na 21:30 pas dus nog ff geduld
Maar dan moet je RTL XL hebben. Die heb ik ook nietquote:Op zondag 4 september 2022 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie net een linkje staan waar je voor 0,99 cent een abo kan nemen.
quote:
Spriet!quote:Op zondag 4 september 2022 17:36 schreef espri het volgende:
Ik zie nog helemaal niets staan op videoland, geen live logo van ze.
Op tv is de kick-off om half 10quote:Op zondag 4 september 2022 17:38 schreef espri het volgende:
[..]
Dus geen liveshow? Ik heb geen zenderpakket alleen videoland.
Ja zeg ik, geen tvpakket.quote:Op zondag 4 september 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op tv is de kick-off om half 10
Ik ga mn best doen maar moet eerst maar zien of ik iets kan zienquote:Op zondag 4 september 2022 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kom je geregeld buurten nu er weer een RLS is? [ afbeelding ]
Ik lees dat je videoland hebt, dus dat moet lukkenquote:Op zondag 4 september 2022 17:42 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen maar moet eerst maar zien of ik iets kan zien
Ja maar meestal zie je dan een live dinges al, ik zie nog helemaal niets.quote:Op zondag 4 september 2022 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat je videoland hebt, dus dat moet lukken
Ik hoop nog op een Twitch-stream
Ah oke, zal ik dan eens proberen, thnx.quote:Op zondag 4 september 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je wel via kijk terug kijken
Je krijgt straks een dingesquote:Op zondag 4 september 2022 17:47 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar meestal zie je dan een live dinges al, ik zie nog helemaal niets.
Hey Espri. Het is allemaal nog afwachten. Ze zeggen om 21.30 uur. Op tv en op streams.quote:Op zondag 4 september 2022 17:38 schreef espri het volgende:
[..]
Dus geen liveshow? Ik heb geen zenderpakket alleen videoland.
Ik hoor het net ja, meestal zoals bij BigBrother zie je al een app staan.quote:Op zondag 4 september 2022 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Espri. Het is allemaal nog afwachten. Ze zeggen om 21.30 uur. Op tv en op streams.
Ik zie ook nog niets staan op videoland. Het is allemaal nog een beetje rommelig.quote:Op zondag 4 september 2022 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoor het net ja, meestal zoals bij BigBrother zie je al een app staan.
Nu dus welquote:Op zondag 4 september 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ook nog niets staan op videoland. Het is allemaal nog een beetje rommelig.
Ja. Zie hem nu ook staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |