Groot gelijk hoor. Je kan het toch niet iedereen naar het zin maken.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey Dot
Ja, maar dat is een bijna onmogelijke taak als er maar 5 min. tussenzitWaren in het verleden wel vaker discussies over of verwijderde posts mee zouden moeten tellen, de één vind van wel en de ander weer niet. Heb het daarom maar zo gelaten als het altijd al was en tel ze dus alleen mee als ze worden binnengehaald voordat ze zijn verwijderd.
Neequote:Op woensdag 7 september 2022 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Je kan het toch niet iedereen naar het zin maken.
Ja en een bijzonder plekje bij deze Febo, vooral ook de verhalen die je er kan horen tijdens een patat en kroket te eten,quote:Op maandag 12 september 2022 10:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
FErdinand BOldaar was de 1e snackbar van de FEBO
Welkom terug van vakantie, het is zeker de moeite waard en ook om samen te posten en lezen in de COS.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:47 schreef Mazikeen het volgende:
Hola
Terug van vakantie en ik heb nog niks gezien.
Is het de moeite waard om terug te kijken? En is het wat
Hey Mazikeen, Kijk gewoon even wat je er van vindt. Zelf ben ik niet zo van het terug kijkenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:47 schreef Mazikeen het volgende:
Hola
Terug van vakantie en ik heb nog niks gezien.
Is het de moeite waard om terug te kijken? En is het wat
Er zal gestemd gaan worden en dan krijg je die spanningen en bijbehorende 'ruzie' wel te zien. Dat kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:28 schreef Ceviche het volgende:
![]()
Ik ben normaal helemaal niet van dit soort programma's, vorige keer heb ik de opening van big brother gekeken (vorig jaar?) maar daar was ik meteen alweer klaar mee. Maar Jaar van je leven kijk ik dagelijks.
Ben wel benieuwd hoe ze een jaar willen gaan vullen, op een gegeven moment gaan er zelden nog mensen uit. Kijk je 3 weken naar dezelfde paar mensen die ook nauwelijks nog wat beleven.. maar we gaan het zien.
Succes,quote:Op donderdag 15 september 2022 13:40 schreef Mazikeen het volgende:
oke thx, zal wat afleveringen gaan terugkijken
Oranjequote:Op donderdag 15 september 2022 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Voor de terug lezer fijner als er niet al te veel oftopic tussen staat. EN hier kunnen we ook gewoon door kletsen.
En het hoeft niet over de streams te gaan. Je mag ook zeggen welke kleur nagellak je op je grote teen hebt
Roodquote:Op donderdag 15 september 2022 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Voor de terug lezer fijner als er niet al te veel oftopic tussen staat. EN hier kunnen we ook gewoon door kletsen.
En het hoeft niet over de streams te gaan. Je mag ook zeggen welke kleur nagellak je op je grote teen hebt
Dat zal je mooi staanquote:
* Mrsloveable gooit een zak chips naar Moeraskatquote:Op donderdag 15 september 2022 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
En ik ben moe, en ik heb snaai-honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |