Je hebt nogal wat openstaanquote:Op maandag 5 september 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
Geen idee wat ik doe.
[ afbeelding ]
Zijn het er teveel MrsL ?quote:Op maandag 5 september 2022 21:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik lees af en toe mee in de COS etc.. als de helft er uit is kijk ik misschien wel mee![]()
Je kan altijd als je wat spannends leest in de COS nog gaan kijken, en het op tv volgen dan zie je de belangrijkste dingen denk ik welquote:Op maandag 5 september 2022 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ook al ben ik best wel nieuwsgierig haha
Yep, vind ik wel.. ook lastig te volgen denk ikquote:
Blijf wel redelijk op de hoogte door idd mee te lezen in de COSquote:Op dinsdag 6 september 2022 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd als je wat spannends leest in de COS nog gaan kijken, en het op tv volgen dan zie je de belangrijkste dingen denk ik wel
Ik heb de streams ook niet veel aan hoor, ben nu met de foto's bezig kijken hoe ik het makkelijk voorr jullie neer kan zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijf wel redelijk op de hoogte door idd mee te lezen in de COS
Streamverslagen en filmpjes zijn wat tegenvallend jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijf wel redelijk op de hoogte door idd mee te lezen in de COS
Gebeurd ook nog niet zo veel denk ik, om echt stream verslagen te schrijven?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Streamverslagen en filmpjes zijn wat tegenvallend ja
Juist wel. Hele dag wat te doen nu.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebeurd ook nog niet zo veel denk ik, om echt stream verslagen te schrijven?
Hoe vaak hebben ze spel opdrachten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
Juist wel. Hele dag wat te doen nu.
Tot nu toe iedere dagquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze spel opdrachten?
Ah ok..quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:41 schreef engine het volgende:
[..]
Tot nu toe iedere dag
Dat weten we nog niet echt
Kan wel sneller eigenlijk, maar weinig animo om te slow chatten blijkbaarquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:56 schreef Benny het volgende:
Deel 1 van de slowchat alweer. Gaat we snel he
Pincodes en rekeningnummers ?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:41 schreef Jippie het volgende:
Hi, de persoonlijke info bij de bewoners is aangepast
Bondagequote:Op woensdag 7 september 2022 10:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Indien het bericht is verwijderd voordat het kon worden geindexeerd dan telt het niet mee, indien het script het heeft binnengehaald voordat het werd verwijderd dan telt het wel mee. Gezien er om de 5 min. wordt geindexeerd is de kans groot dat ze al in mijn DB staan en zullen ze dus gewoon meetellen.
Jup, ik was Mycroff aan het checkenquote:Op woensdag 7 september 2022 10:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
BondageZit je nou op je naam te checken?
![]()
En wat lief dat je antwoord geeft en bedankt voor de uitgebreide informatie natuurlijk.![]()
![]()
Weer wat geleerd op fok![]()
Verder alles goed met jou?
Aha, ja jij snapt dat allemaal natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ik was Mycroff aan het checken
Graag gedaan. En alles verder goed, ben alleen een tijdje afwezig geweest.
Hey Bondagequote:Op woensdag 7 september 2022 10:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Indien het bericht is verwijderd voordat het kon worden geindexeerd dan telt het niet mee, indien het script het heeft binnengehaald voordat het werd verwijderd dan telt het wel mee. Gezien er om de 5 min. wordt geindexeerd is de kans groot dat ze al in mijn DB staan en zullen ze dus gewoon meetellen.
Hey Dotquote:Op woensdag 7 september 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bondage![]()
We moeten als mod dus sneller zijn met verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |