Het probleem is dat Mario het verschillende keren per dag doet, en ook gewoon elke dag.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja, jammer, maakt het wel kil in mijn ogen. Beetje offtopic moet in mijn ogen kunnen, maakt het wel leuker, maar goed. Ik zal proberen me aan de regels te houden. Ik stoor me er niet aan als bijv. Mario zegt dat hij schnitzel heeft gegeten, ik stoor me meer aan het klagen dat iets Offtopic is elke keer.
PseudoMOD.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Als mensen normaal cossen houd ik gewoon mijn waffel.
Mijn excuus.Ga soms te ver.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:56 schreef mootie het volgende:
Houd eens op met dat geklier. Ik houd het toch ook netjes.
Ik zou zeggen, laat de cos gewoon de cos. Waarom regels gaan veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:59 schreef Jippie het volgende:
Gewoon stoppen nu met dat gekissebis, we gaan kijken of we een oplossing kunnen bedenken om het zoveel mogelijk users naar de zin te maken.
Wie zegt dat ik de Cos wil veranderen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat de cos gewoon de cos. Waarom regels gaan veranderen.
Dat is het beste wat je doen kan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En als er mensen klagen dat iets offtopic is, komt er soms een hele discussie, dus ook offtopic, klaag dan bij de mods in DM zou ik zeggen?
Dus datquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis niet zo moeilijk. Wat je thuis doet, meemaakt is ot. Dat je boodschappen gaat doen, net thuis komt van werk ook. Je opa, kinderen, huisdieren horen ook niet in de Cos. Ook je maaltijden niet.
Net als YouTubes, zgn. grappige plaatjes etc.
Dan moet je naar de SC gaan daar kan je gezellig babbelenquote:
Een klein beetje staan wij wel toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja, jammer, maakt het wel kil in mijn ogen. Beetje offtopic moet in mijn ogen kunnen, maakt het wel leuker, maar goed. Ik zal proberen me aan de regels te houden. Ik stoor me er niet aan als bijv. Mario zegt dat hij schnitzel heeft gegeten, ik stoor me meer aan het klagen dat iets Offtopic is elke keer.
Daar TR jij me de moeder.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je naar de SC gaan daar kan je gezellig babbelen
maar dat is dus het probleem, een beetje wel. Maar wat mag dan wel en wat niet? Wanneer is het reden om te vegen en wanneer niet?quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een klein beetje staan wij wel toe.
Maar het zijn vaak dezelfde die keer op keer off-topic gaan.
Nou caps horen niet in de SC maar in de COS.. maar over de bewoners praten in de SC mag dan wel wel weer of ook niet?quote:
Ik hoef je niet te TRrenquote:
Er staan er 4 door u gezet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te TRren
Je bent lekker bezig de laatste dagen. Verschillende keren is verzocht of je on-topic wil blijven
En als je in de SC gaat zitten is het niet de bedoeling dat je daar allemaal gifjes en caps gaat plaatse.
Wat snap je er allemaal niet aan.
Als iemand iets offtopic zegt en daar komt een antwoord op en men gaat dan verder over op de streams is er echt niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar dat is dus het probleem, een beetje wel. Maar wat mag dan wel en wat niet? Wanneer is het reden om te vegen en wanneer niet?
Jij kan helemaal geen tr zien dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haaltquote:
Maar Mario mag alles.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als iemand iets offtopic zegt en daar komt een antwoord op en men gaat dan verder over op de streams is er echt niets aan de hand.
Maar sommige gaan oneindig door en gaat het helemaal niet meer over de streams.
Maar ik wil wel alles wat off- topic is weghalen geen enkel punt.
Voor mij persoonlijk niet nodig, ik stoor mij er niet aan. Maakt het imo eerder gezelligerquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als iemand iets offtopic zegt en daar komt een antwoord op en men gaat dan verder over op de streams is er echt niets aan de hand.
Maar sommige gaan oneindig door en gaat het helemaal niet meer over de streams.
Maar ik wil wel alles wat off- topic is weghalen geen enkel punt.
En dat vind niet iedereen voor sommige zelfs storend omdat ze in de COS zitten en niet in een SCquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk niet nodig, ik stoor mij er niet aan. Maakt het imo eerder gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |