abonnement Unibet Coolblue
pi_206556568
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:37 schreef mootie het volgende:

[..]
Moet het weer persoonlijk?
Je begint zelf dame.
Ik heb vaak de grootste lol met iedereen totdat jij ten totele verschijnt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206556573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je begint zelf dame.
Ik heb vaak de grootste lol met iedereen totdat jij ten totele verschijnt
Ja, want ik wil gewoon Cossen ^O^
pi_206556581
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb een vraag aan de mods. Hoe moet ik offtopic intepreteren?
Je mag alleen commentaar geven over wat op dat moment op de streams is?
Mag je ook vragen over wat er gebeurd is,vragen om caps en gesprekken terwijl het op dat moment Niet op stream is?
Zolang ben ik hier nog niet en ik vraag me af wat dan wel en niet mag
Goede vraag Moes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 4 november 2022 @ 15:42:24 #254
485843 crew  Jippie
pi_206556585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb een vraag aan de mods. Hoe moet ik offtopic intepreteren?
Je mag alleen commentaar geven over wat op dat moment op de streams is?
Mag je ook vragen over wat er gebeurd is,vragen om caps en gesprekken terwijl het op dat moment Niet op stream is?
Zolang ben ik hier nog niet en ik vraag me af wat dan wel en niet mag
Ik kom hier op terug, over het algemeen is alles wat met de actuele streams te maken heeft on-topic, maar zal kijken of we dit duidelijker kunnen formuleren.
pi_206556593
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
ho ho ho
het gaat me niet om namen
absoluut niet
het gaat me om aantallen
en wat wil je dan met aantallen? De meerderheid beslist ofzo?

Het is niet zo dat er geen plaats is voor offtopic gesprekken, daar is gewoon de SC voor. Ongeacht hoeveel users zich ergeren aan offtopic.
  vrijdag 4 november 2022 @ 15:42:45 #256
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206556594
Interessante discussie. Serieus bedoelt, want je komt dit vaker tegen op FOK! Wanneer is iets oftopic? En wanneer wordt er te streng gemod.
Lastig lijkt me.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206556596
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:41 schreef mootie het volgende:

[..]
Ja, want ik wil gewoon Cossen ^O^
En mensen afzeiken.en terecht wijzen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206556603
Ban aansmeren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206556608
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
En mensen afzeiken.en terecht wijzen.
het kan ook zo zijn dat users de moed opgeven om er iets van te zeggen. Het is vechten tegen de bierkaai vaak. En als je dan een keer een tr plaatst, krijg je de mededeling dat je maar moet scrollen in plaats van je te ergeren.
pi_206556612
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:42 schreef aloa het volgende:
Interessante discussie. Serieus bedoelt, want je komt dit vaker tegen op FOK! Wanneer is iets oftopic? En wanneer wordt er te streng gemod.
Lastig lijkt me.
Dat vind ik dus ook heel lastig. Als ze zitten te eten en iemand verteld wat hij op dat moment eet, is het offtopic. Als er mensen vragen om caps en of Sasha en Bern nog met elkaar gepraat hebben is het niet offtopic. Wat mag dan wel en wat niet?
if it's meant to be, it will be
pi_206556616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:44 schreef Verida het volgende:

[..]
het kan ook zo zijn dat users de moed opgeven om er iets van te zeggen. Het is vechten tegen de bierkaai vaak. En als je dan een keer een tr plaatst, krijg je de mededeling dat je maar moet scrollen in plaats van je te ergeren.
Jij bent vaak keihard maar eerlijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206556618
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Dat vind ik dus ook heel lastig. Als ze zitten te eten en iemand verteld wat hij op dat moment eet, is het offtopic. Als er mensen vragen om caps en of Sasha en Bern nog met elkaar gepraat hebben is het niet offtopic. Wat mag dan wel en wat niet?
Je zou nog kunnen stellen dat sasha en benn in ieder geval op de streams te zien zijn geweest en jouw eten niet.
pi_206556628
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:46 schreef Verida het volgende:

[..]
Je zou nog kunnen stellen dat sasha en benn in ieder geval op de streams te zien zijn geweest en jouw eten niet.
Kan, maar dan komt het op mij over, alsof het persoonlijk is. De 1 mag wel en de ander niet, dan moet je ook en duidelijke streep trekken.
if it's meant to be, it will be
pi_206556644
En als er mensen klagen dat iets offtopic is, komt er soms een hele discussie, dus ook offtopic, klaag dan bij de mods in DM zou ik zeggen?
if it's meant to be, it will be
pi_206556646
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Kan, maar dan komt het op mij over, alsof het persoonlijk is. De 1 mag wel en de ander niet, dan moet je ook en duidelijke streep trekken.
Dat is ook mijn punt.Mutti`s schnitzell mag wel.10 keer per dag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206556652
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En als er mensen klagen dat iets offtopic is, komt er soms een hele discussie, dus ook offtopic, klaag dan bij de mods in DM zou ik zeggen?
Krijg je geen reactie
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206556653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Kan, maar dan komt het op mij over, alsof het persoonlijk is. De 1 mag wel en de ander niet, dan moet je ook en duidelijke streep trekken.
of het door jou als persoonlijk wordt gezien maakt het niet anders. Sasha en benn zijn op de stream geweest, jouw eten niet.

En andere mensen vragen ook om filmpjes, maar dan wel om filmpjes van personen uit de loods.
pi_206556657
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:42 schreef aloa het volgende:
Interessante discussie. Serieus bedoelt, want je komt dit vaker tegen op FOK! Wanneer is iets oftopic? En wanneer wordt er te streng gemod.
Lastig lijkt me.
Tis niet zo moeilijk. Wat je thuis doet, meemaakt is ot. Dat je boodschappen gaat doen, net thuis komt van werk ook. Je opa, kinderen, huisdieren horen ook niet in de Cos. Ook je maaltijden niet.
Net als YouTubes, zgn. grappige plaatjes etc.
pi_206556659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:51 schreef mootie het volgende:

[..]
Tis niet zo moeilijk. Wat je thuis doet, meemaakt is ot. Dat je boodschappen gaat doen, net thuis komt van werk ook. Je opa, kinderen, huisdieren horen ook niet in de Cos. Ook je maaltijden niet.
Net als YouTubes, zgn. grappige plaatjes etc.
Saaie bende dan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206556660
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
En mensen afzeiken.en terecht wijzen.
Als mensen normaal cossen houd ik gewoon mijn waffel.
pi_206556665
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:52 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Saaie bende dan.
Het is niet verboden om al deze dingen gezellig in de SC te gaan bespreken
pi_206556672
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:51 schreef mootie het volgende:

[..]
Tis niet zo moeilijk. Wat je thuis doet, meemaakt is ot. Dat je boodschappen gaat doen, net thuis komt van werk ook. Je opa, kinderen, huisdieren horen ook niet in de Cos. Ook je maaltijden niet.
Net als YouTubes, zgn. grappige plaatjes etc.
tja, jammer, maakt het wel kil in mijn ogen. Beetje offtopic moet in mijn ogen kunnen, maakt het wel leuker, maar goed. Ik zal proberen me aan de regels te houden. Ik stoor me er niet aan als bijv. Mario zegt dat hij schnitzel heeft gegeten, ik stoor me meer aan het klagen dat iets Offtopic is elke keer.
if it's meant to be, it will be
pi_206556673
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:52 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Saaie bende dan.
Ieder zijn mening. Mij boeien al die persoonlijke anekdotes in de cos totaal niet. Daar zijn andere topics voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 4 november 2022 @ 15:54:43 #274
485843 crew  Jippie
pi_206556674
Nu genoeg off-topic gekissebis hier, we komen bij jullie terug O+
pi_206556684
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:52 schreef mootie het volgende:

[..]
Als mensen normaal cossen houd ik gewoon mijn waffel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')