je plaatje doet het niet, je moet wel het plaatje delen, niet de link naar de paginaquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:27 schreef Adrie072 het volgende:
Goedemiddag, weet niet of het hier mag/kan, maar wou er niet een heel topic voor openen namelijk.
Zie onderstaande, computertje lijkt wel overuren te draaien, is dit normaal zoveel dezelfde gebruikers tegelijk aan?
[ afbeelding ]
imgur heeft als je upload netjes een (Linked) BBCode voor Messagebords, die kopieeren ipv de paginaquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:40 schreef Adrie072 het volgende:
je plaatje doet het niet, je moet wel het plaatje delen, niet de link naar de pagina
entja.. dit kan wel als je een hoop browservensters/tabs openlaat staan..
en met ~30-40% cpu verbruik issie natuurlijk geen overuren aan het draaien.. hij is wel continue bezig ja
[/quote.]
Okee dankjewel! Maar ook 4x Teams (9x om precies te zijn) is dat ook normaal?
je plaatje doet het niet, je moet wel het plaatje delen, niet de link naar de pagina
Ik begrijp wat je zegt, maar ik snap niet wat ik dan wel moet doen.
Bedankt!quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
imgur heeft als je upload netjes een (Linked) BBCode voor Messagebords, die kopieeren ipv de pagina
Got it!
4x of 9x? is nogal een verschil...
post anders eens een volledige screenshot van je taakbeheer, lijkt haast of je met meerdere gebruikers bent ingelogd en allemaal hebben ze hun eigen programma's openstaan
Zie hieronder, meerdere gebruikers, dat vermoeden heb ik ook, is dit dan het juiste screenshot om dit op te zien?
herstart al gedaan?
Nee nog niet
hmm, ik zie niet direct een indicatie voor dubbele gebruikers maar ik ben niet gewend aan windows 11,dus als ze het daar anders doen dan bij 10 kan ik je wellicht niet verder helpen, je hebt een hoop tabbladen open maar dat mag met een moderne pc geen probleem zijn,net als de ruime hoeveelheid teams en outlook processenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Wat een gedoe, nog een keertje dan!
[ link | afbeelding ]
quote:configure: WARNING: 'missing' script is too old or missing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je zeker dat beide powershell zijn?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Het is niet echt een topic waard, maar:
Waarom is mijn powershell soms blauw, en soms zwart?![]()
Zit daar nog functionaliteitsverschil tussen?(Andere versie ofzo)
Yes, beide powershellquote:Op zondag 11 februari 2024 17:08 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je zeker dat beide powershell zijn?
ik weet namelijk dat power shell blauw is standaard, zwart is de Command line
heb je zo'n krachtige cpu nodig?quote:
Ik wil gewoon terug goed zitten voor de komende zeven jaarquote:Op zondag 11 februari 2024 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je zo'n krachtige cpu nodig?
een ryzen 7 of intel i7 volstaat niet?
wat doe je er allemaal mee.?
Heb nu nog een 2080 Super zitten. Voldoet voorlopig nog. Intel of AMD maakt me in feite ook niet zoveel uit. Vroeger altijd AMD gehad, tot de huidige.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:13 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik zal vast wat fanboys tegen de schenen schoppen, maar denk dat het voor jou niks uitmaakt. Check welk performance niveau je wil/nodig hebt, en vergelijk de modellen in die range.
Hou daarbij ook in de gaten wat dit met je keuze van moederbord doet, en of je een geintegreerde graphische chip nodig hebt.
wat gebeurd er als je erop drukt?quote:Op maandag 26 februari 2024 11:18 schreef TjjWester het volgende:
Ik vroeg me af wat is de functie van deze toets?
[ link | afbeelding ]
Dan vult ie je koffiefilter bij?quote:Op maandag 26 februari 2024 11:18 schreef TjjWester het volgende:
Ik vroeg me af wat is de functie van deze toets?
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |