https://twitter.com/vtbl/quote:Ruim voor het sluiten van de transfermarkt heeft RTL 7 zijn selectie helemaal rond. De laatste versterking van de zender is een oude bekende: voetbaltalkshow VTBL. Deze zomer draaide de geruchtenmolen op volle toeren rondom de talkshow. Met trots kan RTL nu bevestigen dat VTBL bij RTL 7 weer in de basis staat.
Met Frank Evenblij en Simon Zijlemans heeft VTBL twee nieuwe presentatoren die, elk op hun eigen avond, de lijnen gaan uitzetten. Beiden hebben een passie voor voetbal, sport in de breedte en een duidelijke visie. Theo Janssen, Jan Boskamp, Hedwiges Maduro, Anouk Hoogendijk, Aad de Mos en Ron Vlaar zijn de vaste roulerende analisten die de opstelling van VTBL compleet maken. Zij worden wekelijks geflankeerd door wisselende gasten.
De voetbaltalkshow versterkt het uitzendschema vanaf maandag 8 augustus, direct na de start van de competitie in Nederland, en is tweemaal per week te zien. Online is het merk de afgelopen jaren blijven bestaan en ook de talkshow zelf heeft nieuwe ontwikkelingen doorgemaakt. Naast beelden van de UEFA Champions League is het dit seizoen ook mogelijk om gebruik te maken van beelden uit bijvoorbeeld de Eredivisie. RTL 7 en VTBL zijn klaar voor dit nieuwe seizoen!
VTBL wordt geproduceerd door Blue Circle en is vanaf maandag 8 augustus, elke maandag en vrijdag, om 20.30 uur te zien bij RTL 7.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ZijleBEAST.
NIEMAND komt aan Zijlemans! Ik ben fan van hem
Maandag scoort helaas altijd beter dan vrijdag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
WOW! Van 33.000 naar 44.000! 25% meer kijkers en dat in slechts 3 dagen tijd!
Zijlemans loopt binnen.
Is een kijkcijfer kastjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
WOW! Van 33.000 naar 44.000! 25% meer kijkers en dat in slechts 3 dagen tijd!
Zijlemans loopt binnen.
Heeft gewoon 0.0 gunfactor. Bij podcast hoor je sympathieke, grappige, gevatte leuke presentatoren die zichzelf niet altijd even serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
Dit ligt niet zozeer aan Zijlemans, meer aan de overload aan voetbalpraat programma's en podcasts.
Lijkt me ook een ellebogenwerk klootzakje en een 'expert' in alles als die er maar genoeg geld voor krijgt . Games bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heeft gewoon 0.0 gunfactor. Bij podcast hoor je sympathieke, grappige, gevatte leuke presentatoren die zichzelf niet altijd even serieus nemen.
Hier zie je een popi-jopie die denkt een hele grote insider te zijn in het voetbalwereldje. Maar bij het publiek thuis werkt hij alleen maar op de zenuwen. Evenblij en die andere jakhals zouden het al beter doen.
Maar rtl denkt bij alles Marcel Meijer, Nolletje en zijlemans te moeten inzetten. En dat zijn nou juist de 3 die het publiek niet kan aanzien.
Het doet me denken aan de begintijd van de voorloper van ESPN, Fox Sports. Buiten de eredvisie om vaak duels uit buitenlandse competities die niemand iets boeide, vaak uitmondend in kijkcijfer 0quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maandag scoort helaas altijd beter dan vrijdag.
Komende vrijdag onder de 30K genot
De show zelf doet me denken aan Sport7. Wie kent dat nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de begintijd van de voorloper van ESPN, Fox Sports. Buiten de eredvisie om vaak duels uit buitenlandse competities die niemand iets boeide, vaak uitmondend in kijkcijfer 0
Ik doel eigenlijk meer op het feit dat ze ondanks een eerdere flop toch hebben gekozen voor een herstart. Je weet dat er geen hond gaat kijken naar je programma maar toch ga je het weer proberen. Nederland wil VI om half 9 met Derksen en Gijp, of de NOS met een sportprogramma. Alleen die programma's zullen kijkers trekken, de rest is bij voorbaat kansloos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
De show zelf doet me denken aan Sport7. Wie kent dat nogondermeer met Frank Masmeijer.
Blijkbaar hebben ze geld teveelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk meer op het feit dat ze ondanks een eerdere flop toch hebben gekozen voor een herstart. Je weet dat er geen hond gaat kijken naar je programma maar toch ga je het weer proberen. Nederland wil VI om half 9 met Derksen en Gijp, of de NOS met een sportprogramma. Alleen die programma's zullen kijkers trekken, de rest is bij voorbaat kansloos.
Tja, ze hadden ook direct met Frank Evenblij moeten beginnen. Frank heeft nu geen enkele uitzending gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |