Dus dankzij RvP kan Harrie van Raaij nu ook SMSsen????quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zo schijnt dus de hele tijd contact te zijn gehouden, aldus Derksen.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:47 schreef Coelho het volgende:
Dus dankzij RvP kan Harrie van Raaij nu ook SMSsen????
We hebben het vaak genoeg gezien dat talent verloren gaat door verkeerde carrierekeuzesquote:Op woensdag 28 april 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
Van Persie gaat nu definitief naar Arsenal, voor 4 jaar, meldt studio sport
Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet. Jammer dat zo'n talent verloren gaat voor Nederland door te vroeg naar het buitenland te gaan. MAar goed laten we er het beste van hopen. Succes Robin en bye bye![]()
Misschien verhuren ze hem wel aan PSV?!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet.
vond van Hooijdonk toch ook geen kleine jongen...quote:Op woensdag 28 april 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
nou zul je het volgende zien: tussen de grote jongens van arsenal is ie rustiger en heeft niet zo'n grote mond, pakt t spelletje snel op en breek komend seizoen gewoon door omdat de basis, techniek en spelinzicht gewoon goed is.
dit is mijn nachtmerrie..........
nee maar dat was ook een van de weinige bij feijenoord, en dan voel je je met superieure ttechniek al snel miskend......... van hooijdonk heeft trouwens ook met m gepraat en dat schijnt toen wel enigsinds gebaat te hebbenquote:Op woensdag 28 april 2004 14:15 schreef Guti het volgende:
[..]
vond van Hooijdonk toch ook geen kleine jongen...
Gut hij leert daar op de trainingen meer dan wat hij zou kunnen leren in de HCE als hij zou mpogen spelen van van Marwijk. die EDU stelde in het begin geen flikker voor en binen een half jaar kan hij al aardig mee. Nou laten we zeggen dat RvP een jaar nodig heeft.. mooi toch.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
Van Persie gaat nu definitief naar Arsenal, voor 4 jaar, meldt studio sport
Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet. Jammer dat zo'n talent verloren gaat voor Nederland door te vroeg naar het buitenland te gaan. MAar goed laten we er het beste van hopen. Succes Robin en bye bye![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:27 schreef Cart_man het volgende:
Van Persie tekent bij Arsenal
4,8 miln euro...pond wordt wel wat te gortig....quote:Op woensdag 28 april 2004 14:36 schreef Cart_man het volgende:
5 miljoen pond hoor ik.
Ja joh, Wenger is een top-trainer.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Van Persie gaat Pires en Bergkamp niet uit de basis spelen, maar hij kan het komende jaar wel gigantisch veel van die gasten leren. Meer dan van Johann Vogel bijvoorbeeld.
En Guus Hiddink heeft nog nooit een speler beter gemaakt. Arsene Wenger doet dat aan de lopende band.
Verstandige keus van Robin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |