iig op meer tijd dan de gemiddelde Nederlander denktquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan Van Persie volgens jou rekenen op veel speeltijd komend seizoen?
Is ie ook niet maar ik zeg dat ie aan minimaal 900 minuten komt dit seizoenquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, omdat ie dus bij dat B-team in de basis stond en vandaag maar een minuut of tien speeltijd kreeg ben ik geneigd om te denken dat ie dus verre van eerste keus is...
dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 2 of 3 LC wedstrijden zal spelenquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:07 schreef popolon het volgende:
Daar maak ik 1800 van, gezien het programma.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 6 CL wedstrijden zal spelen
Kom op,je kan beterquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hou ook rekening met de 23 verschillende cups die in Engeland spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 2 of 3 LC wedstrijden zal spelen
[offtopic]quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hou ook rekening met de 23 verschillende cups die in Engeland spelen.
Verrek,je hebt gelijk; de CS (1 wedstrijd),LC (5 wedstrijden),FAC (6 wedstrijden) en de CL (13 wedstrijden)quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hou ook rekening met de 23 verschillende cups die in Engeland spelen.
UEFA? Bij welke club speelt van Persie tegen die tijd dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind Van Persie leuk en ik zal hem niet uitfluiten als hij in de halve finale voor de UEFA-cup in het Abe Lenstra Stadion komt spelen.
Promise
Gaat arsenal europa niet in dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
UEFA? Bij welke club speelt van Persie tegen die tijd dan?
Jawel maar UEFA is te min voor ons,wij gaan meer voor de CL...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaat arsenal europa niet in dan?
zal dat snel de kop ingedrukt worden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Als hij bij Arsenal arrogant doet,
Tuurlijk, eventjes - en dan vervolgens tegen onsquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel maar UEFA is te min voor ons,wij gaan meer voor de CL...
En dan zal zo'n Vieira of Campbell hem wel afzagen toch?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zal dat snel de kop ingedrukt worden.
Arsene knows....
ik mag het hopenquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan zal zo'n Vieira of Campbell hem wel afzagen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |