Zegquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
En nu zit iedereen zeker weer in het tuinhuisje om zijn/haar smerige behoeftes te voldoen
En jij noemt uren lange BDSM orgies chillquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg
Het tuinhuisje is een chillplek
Geen schijthuis
Dat doen jij een @Haagsquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij noemt uren lange BDSM orgies chill![]()
Lul niet, het tuinhuisje heeft helemaal geen kelder.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doen jij een @:Haags
Ik film alleen
poah laat zienquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een uber vette foto geschoten net
In het haagse keldertje doet ze gewoon keihard meequote:Op maandag 22 augustus 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, het tuinhuisje heeft helemaal geen kelder.
panorama van maken danquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kreeg Haags en Dudor niet in 1x in mn groothoek lens
dat deed ik vroeger ook weleens als student, daarna viesmisselijk vol zittenquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:26 schreef Nattekat het volgende:
20 McNuggets bijna helemaal alleen opgegeten
Ik heb de hele dag amper gegeten, dus die lekkere trek na het trainen kwam wel echt als geroepen. Vooralsnog niet kotsmisselijk, dus ik ga er maar van uit dat mijn maag er ook blij mee is om eindelijk wat eten te krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger ook weleens als student, daarna viesmisselijk vol zitten
goed gebalanceerde voeding is wel essentieel hoor als je traintquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag amper gegeten, dus die lekkere trek na het trainen kwam wel echt als geroepen. Vooralsnog niet kotsmisselijk, dus ik ga er maar van uit dat mijn maag er ook blij mee is om eindelijk wat eten te krijgen.
Darmtraining?quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed gebalanceerde voeding is wel essentieel hoor als je traint
Mja, als je maag de neiging heeft om alles er weer meteen uit te gooien, is alles wat binnen blijft prima.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed gebalanceerde voeding is wel essentieel hoor als je traint
Probleem van morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |